🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت فروش تابلو رنگ روغن مدرن

از زیباترین تابلوهای نقاشی می‌توانیم به تابلو رنگ روغن اشاره داشته باشیم، در حال حاضر انواع تابلوهای رنگ روغن با طرح ها و رنگ های منحصر به فردی در بازار وجود دارد که می تواند نگاه هر فردی را به خود جذب نماید. قیمت فروش تابلو رنگ روغن مدرن با تهیه چندین نمونه از آن ها نزولی تر خواهد شد و با این وجود می توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه دست یابید.

قیمت فروش تابلو رنگ روغن مدرن

عوامل موثر بر قیمت تابلو رنگ روغن

عوامل موثر بر قیمت تابلو رنگ روغن قیمت تابلو نقاشی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، نباید از این قضیه غافل شد که نسبت عرضه به تقاضای محصول می‌تواند قیمت نهایی آن را تعیین نماید در صورتی که از یک تابلوی رنگ روغن مدل های متنوع وجود داشته باشد در نهایت قیمت آن نزولی تر خواهد شد. از طرفی آثاری که مقبولیت بیشتری دارند و توسط هنرمندان معروفی تهیه شده‌اند قیمت بیشتری دارد.

تجربه ثابت کرده است که انواع تابلوهای رنگ روغن شفاف و روشن مشتریان بیشتری را به خود جذب می نماید و در نتیجه قیمت بالاتری هم دارد، تابلوهای رنگ روغنی که کمترین عنصر در روی بوم نقاشی کار شده است همچون تابلوهای رنگ روغن دکوراتیو استقبال خرید بی‌نظیری دارد و از طرفی انواع تابلوهای رنگ روغن با شگردهای منظم، منسجم، آرام و متقارن کم ترین قیمت را به خود اختصاص داده اند.

انواع تابلو نقاشی مدرن موجود در داخل کشور شامل موارد زیر می باشد:

  • ۲۹% رئالیستی
  • ۱۲ درصد آبستره
  • ۲۸% کوبیسم
  • ۲۱ درصد سمبولیسم
  • ۱۰ درصد سبک سنتی

برای اینکه بتوان قیمت تابلو نقاشی رنگ روغن را بررسی کرده ابتدا باید به سراغ پرفروش ترین سبک های نقاشی از آن گشت، پرفروش ترین سبک های تابلوهای رنگ روغن شامل سبک های سمبولیسم آبستره سبک های سنتی اکسپرسیونیسم و رئالیسم می باشد. می توان گفت که سبک نقاشی رئالیستی کم ترین قیمت و تابلوهای نقاشی با سبک سمبولیسم بالاترین قیمت را دارند.

برخی از انواع سبک های نقاشی رنگ روغن بسیار کم هستند و در نتیجه قیمت آنها بالا می رود به عنوان مثال سبک کوبیسم از سری نقاشی های کمی بوده که تولیدکنندگان اندکی بر روی آن کار می نماید بنابراین شما باید برای تهیه آن هزینه بیشتری را متقبل شوید.

از دیگر عواملی که بر روی قیمت نهایی تابلو نقاشی رنگ روغن تاثیر دارد تکنیک نقاشی می باشد، ۴۷ درصد از آثار موجود در بازار ایران شامل تابلوهای رنگ روغن هستند بنابراین استقبال از خرید آنها هم بیشتر می رود.

در این زمینه باید بگوییم که قاب نقاشی از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت نقاشی می باشد تابلوهای نقاشی رنگ روغن به جز اثر هنری که دارند و در منزل یا محل کار نصب می شوند با قاب تابلو خود خودنمایی می نمایند، در حال حاضر قابهای فراوانی در بازار وجود دارد و باید بگوییم که ۲۵ درصد از تابلوهای نقاشی هم بدون قاب ارائه می شوند و به اصطلاح کادر بوم هستند، اما ۳۰ درصد از آنها دارای قاب چوبی نازک می باشند، ۱۸ درصد دارای قاب چوبی پهن و ۱۴ درصد در قاب سلطنتی هستند، قابهای فلزی فقط ۱۰ درصد از آنها را تشکیل می دهد.

تابلوهای با قاب چوبی پهن و بدون قاب بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده و از طرفی تابلوهای با قاب سلطنتی دارای کمترین قیمت می باشند.

نقاشی رنگ روغن چه مشخصاتی دارد؟

نقاشی رنگ روغن چه مشخصاتی دارد؟

رنگ روغن ماده ای برای نقاشی بوده که رویه رنگدانه از آن لایه نازکی از روغن وجود دارد این روغن شامل روغن دانه کتان یا خشخاش میباشد، روغن طی فرایند اکسیداسیون خشک خواهد شد این فرآیند می‌تواند یک لایه با استقامت و انعطاف پذیری را خلق نماید از مهمترین مشخصات رنگ روغن که آن را از دیگر مواد نقاشی متمایز می سازد آهنگ آرام تر خشک شدن آن می باشد.

علاوه بر این انعطاف پذیری بیشتری دارد و سبب ایجاد درخشندگی، شفافیت و همچنین کدری خواهد شد این ویژگی آن را از آبرنگ و رنگ تخم مرغی مجزا می نماید.

با استفاده از ویژگی های رنگ روغن می توان تابلوهای رنگ روغن بسیار زیبایی را خلق کرد که نظر هر فردی را به خود جذب می نماید رنگ روغن به آرامی خشک خواهد شد و به همین دلیل به راحتی قابل ترکیب می باشد، شما می‌توانید حاشیه تصویر خود را به صورت محو خلق نمایید، رنگ مدت زمان زیادی خیس باقی می ماند و در نتیجه نقاش فرصت دارد که اشتباهات خود را بسیار سریع اصلاح کند حتی می تواند اندازه ها و سوژه خود را تغییر دهد.

از طرفی اگر لازم شد هنرمند می ‌تواند با کاردک از هر جایی که مد نظرش باشد رنگ خود را بردارد، در واقع تابلوهای نقاشی رنگ روغن با وجود همه این کارها در نهایت یک نقاشی تمیز و بدون اثر اصلاح هستند، رنگ و کیفیت رنگ روغن قبل و بعد از خشک شدن تفاوتی نمی کند و نقاش می تواند با خیالی راحت همان رنگی را که روی پالت به دست آورده در نقاشی خود مشاهده کند.

فرایند خشک شدن و طبیعت رنگ روغن این رنگ را تبدیل به رنگ قابل حمل و مناسب برای اکثر کارها از جمله طراحی منظره و طراحی فضای باز کرده است، این در حالی است که به سرعت خشک می شود، آبرنگ این قابلیت را ندارند و با انعطاف پذیری خود کارایی بسیار زیادی دارد.

شما می توانید از این رنگدر صفحات انعطاف پذیری همچون بوم استفاده داشته باشید رنگ های ترد و شکننده نیاز به صفحات مستحکم همچون پنل های چوبی و دیوار های گچی دارد آنها قابل ساخت در سایزهای بزرگتر و متنوع تری نسبت پنل های چوبی هستند نقاشی های رنگ روغن با ابعاد بزرگ بسیار زیاد وجود دارد و افراد می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود نمونه از آنها خریداری کنند.

راهنمای خرید بهترین تابلو رنگ روغن

راهنمای خرید بهترین تابلو رنگ روغن در صورتی که تمایل دارید تابلو رنگ روغن شیک را خریداری کنید به موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید قبل از هر چیزی باید به طرح این محصولات توجه نمایید پس از بررسی طرح های متنوع این تابلوهای رنگ روغن، می توانید زیباترین آنها را خریداری نمایید، انواع تابلوهای رنگ روغن نقاشی های جدید و مدرنی به حساب می آیند که بسیار زیبا و خلاقانه تولید شده اند.

طرح های مربوط به این تابلو ها بسیار خاص و شگفت انگیز بوده و در حال حاضر نمونه های متنوعی از آن وجود دارد این طرح ها سبب می شود تا افراد بتوانند نمونه های تابلو رنگ روغن دلخواه خود را خریداری نمایند، از این طرح ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تابلو رنگ روغن گل
  • تابلو رنگ روغن چهره
  • تابلو رنگ روغن طبیعت

شما در هنگام خرید تابلو رنگ روغن باید متناسب با فضایی که در اختیار دارید سایز تابلو را انتخاب نمایید، محیط های کوچک نیاز به تابلوهای کوچک و ظریفی دارند و از طرفی در محیط های بزرگ می توان از تابلوهای رنگ روغن بزرگ تری بهره برد.

عرضه مستقیم تابلو رنگ روغن مدرن

عرضه مستقیم تابلو رنگ روغن مدرن با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فرد این نمونه از محصولات استقبال از خرید آن را بسیار زیاد می باشد در این زمینه مرکز عرضه مستقیم تابلو رنگ روغن مدرن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا بهترین و با کیفیت ترین آن ها را در نازل ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده آن ها می‌ پردازد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
129 پاسخ
  1. مهرداد حاجی احمدی
    مهرداد حاجی احمدی گفته:

    باسلام
    توصیحات خوبی پیرامون تابلو نقاشی های رنگ روغن ارائه کردین
    با توجه به علاقه ای نسبت به این نوع نقاشی دارم
    استفاده کردم.
    سپاسگزارم

    پاسخ
  2. انسیه امانی
    انسیه امانی گفته:

    سلام .وقت بخیر .تابلوهای روغنی مدرن که امروزه خیلی طرفدار داره .طرح ورنگ های متفاوتی داره بسیار زیبا هستن .و این سایت زیباترین رو در اختیار شما قرارداده

    پاسخ
  3. مرضیه تیموری
    مرضیه تیموری گفته:

    سلام ممنون بابت مطالب مفید سایت.تابلوهای رنگ روغن خوب هستند ولی نقش داخل اثر کمی گنگ و نامفهوم هست به نظر من .ممنون

    پاسخ
  4. الهام محمدی
    الهام محمدی گفته:

    درود
    تابلوها به این زیبایی و خاص مختص افراد با ذوق وسلیقه است چون زندگی دراین تابلوها موج می زند

    پاسخ
  5. نسیم گرائلی
    نسیم گرائلی گفته:

    با سلام
    متشکرم از سایت خوب شما.هیچ وقت اینقدر دقیق راجب تابلو رنگ روغن اطلاعات نداشتم
    بخاطر توضیحات خوب سایت شما علاقه مند شدم ب تابلو های رنگ روغن.

    پاسخ
  6. سیده مهناز موسوی فراز
    سیده مهناز موسوی فراز گفته:

    سلام و وقت بخیر خدمت تمامی عزیزان عرصه هنر و علاقه مندان،تابلو های نقاشی واقعا یکی از زیباترین و شیک ترین اثر های هنری با جلوه های خاص و منحصر بفرد میباشند و چه بسا این تابلو های نقاشی ترکیب رنگ و روغن باشند.تابلو های رنگ و روغن در همه جا قابل استفاده هستند و هم منظره ای شیک و دلپسند را به وجود می آورند.و در آخر به تمامی عزیزان پیشنهاد میکنم از مجموعه بی نظیر مدادآبی برای این تابلو ها دیدن فرمائید واز خرید یک اثر هنری زیبا با قیمت های فوق‌العاده عالی لذت ببرید.با تشکر

    پاسخ
  7. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام، وقت به خیر.
    تنوع بالا و طراحی جذابی در تابلو رنگ روغن دارید، که جلوه خاص و زیبایی فوق‌العاده ای به فضای مورد استفاده می‌دهند.

    پاسخ
  8. فاطمه فیضی زاده
    فاطمه فیضی زاده گفته:

    سلام خسته نباشید عرض میکنم خدمت شما،تفاوت تابلو های روغنی با بقیه تابلوهارو چجوری میشه تشخیص داد؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

      پاسخ
  9. خدیجه خوش اخلاق
    خدیجه خوش اخلاق گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه تابلو رنگ روغن مداد آبی ، ممنون از طرحهای متنوع و خاصتون و اینکه تابلو با سايزهاى مختلفتون که مناسب برای منزلهاى بزرگ و کوچک هست

    پاسخ
  10. فاطمه صاحبی کسرینه
    فاطمه صاحبی کسرینه گفته:

    سلام روز بخیر خسته نباشید .
    من از تابلو های مدرن خریداری کردم .این تابلو ها بسیار زیبا و خاص هستند و هر کس رو به خود جذب می کنند . ممنونم از شما بابت سایت خوب و محصولات با کیفیتتون .

    پاسخ
  11. علی ابولپور
    علی ابولپور گفته:

    با عرض سلام و خشته نباشید خدمت شما ادمین عزیز این تابلو های رنگ روغنی بسیار زیبا و متنوع می باشند و من از این سایت چند مورد تابلو خریدم که بسیار زیبا و خوش رنگ بوده اند با کمال تشکر و قدردانی خدمت شما

    پاسخ
  12. محدثه روحبخش
    محدثه روحبخش گفته:

    با سلام خسته نباشید من از این مدل تابلو زیاد خریدم واقعا زیباست کیفیت عالی و قیمت عالی دارد

    پاسخ
  13. MB
    MB گفته:

    سلام این سایت مرغوب ترین تولید کننده تابلوهای رنگ روغنی با اندازه ها و سایزهای مختلف دارا است و از مزایا سایت خریدی راحت و رضایتمند و بسته بندی درجه یک داراست من چندین بار خرید کردم و خیلی راضیم تشکر از مسول سایت

    پاسخ
  14. نجمه امیدیان
    نجمه امیدیان گفته:

    با سلام و وقت بخیر ،من می‌خوام این تابلو رو سفارش بدم ،چند روزه به دستم میرسه؟هزینه ش چقدر میشه؟امکانش هست تصویر مد نظرمون رو خودمون سفارش بدیم ؟ممنون میشم تو این زمینه من رو راهنمایی کنید و به سوالاتم پاسخ دهید ،موفق باشید

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

      پاسخ
  15. امین براتی
    امین براتی گفته:

    با سلام و وقت بخیر. ممنونم بابت مطالب مفیدتون‌. یه سؤال شما از این تابلو رنگ ها به کجا صادر می کنید، آیا به مشهد هم صادر می کنید؟
    در چه زمینه های دیگری از تابلو کار می کنید؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

      پاسخ
  16. مرضیه
    مرضیه گفته:

    سلام‌ممنون از توضیحات خوبتون
    میخواستم بدونم ایا شما خریدار تابلو هم هستید یا خیر؟؟
    تابلو ها کاملا حرفه ای هستن و با هر نوع قابی که مد نظرتون باشه قاب گرفته میشن

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

      پاسخ
  17. مهدی ملایی
    مهدی ملایی گفته:

    از نظر بنده این تابلو نقاشی هایی که در این سایت عرضه میشه در ایران حرف اولو میزنن چون واقعا زیبا هستند

    پاسخ
  18. فاطمه حاجی اکبری
    فاطمه حاجی اکبری گفته:

    سلام وقت بخیر به هنرمندان و هنر.دوستان مجموعه مداد آبی
    از قبل با کارهای مجموعه آشنا هستم و واقعا زیبا پ هنرمندانی تهیه می‌شوند
    فقط یک سوال آیا در هر اندازه ای که سفارش بدیم طراحی و نقاشی میکنید.؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

      پاسخ
  19. حامد
    حامد گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید و وقت بخیر
    از مجموعه مداد آبی بابت تولید و عرضه تابلو های نقاشی رنگ روغن مدرن و زیبا و همچنین توضیحات مهم و مفید درباره این محصول کاربردی تشکر میکنم
    خرید این محصول رو از این سایت توصیه میکنم

    پاسخ
  20. رضا علی نژاد کوشه
    رضا علی نژاد کوشه گفته:

    سلام روزتون بخیر
    تابلوهای رنگ روغن در چه رنج قیمت‌هایی موجود دارین؟ آیا صادر به خارج از کشور هم دارین؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

      پاسخ
  21. ش.ن
    ش.ن گفته:

    سلام. وقتتون بخیر. ارسال این محصولات خیلی حساسه و ممکنه در موقع ارسال خراب و شوند و یا دچار حادثه شوند اگر بخواهیم آنلاین سفارش دهیم چطور مطمین شویم که سالم می رسند ممنون میشم راهنمایی کنید . قیمت های شما واقعا عالیه و طرح های زیبایی دارید من میخوام سفارش بدم

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

      پاسخ
  22. یلدا طراح
    یلدا طراح گفته:

    سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      در خصوص پاسخ سوالاتتون و نحوه ارسال از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

      پاسخ
  23. زهرا اکبری
    زهرا اکبری گفته:

    سلام و عرض ادب خدمت سایت مداد ابی
    از مطالبی که بیان کردین بسیار لذت بردم و از ان استفاده کردم
    با تشکر از شما و سایت خوبتان

    پاسخ
  24. زینب شهیب زادگان
    زینب شهیب زادگان گفته:

    سلام و درود. وقتتون بخیر خسته نباشید. از توضیحات مفیدتون در مورد انواع تابلوهای رنگ روغن مدرن بسیار متشکرم. تابلوهای مدرن انوع مختلفی دارن و هرکدوم ازونها مورد پسند عده ای از هنردوستان هست ولی همه ی اونها بطور قطع چشم نواز و زیبا هستن. میخواستم بدونم شما تابلوهای مینیمال هم کار میکنین؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

      پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

      پاسخ
  25. مهدیه کاظمی
    مهدیه کاظمی گفته:

    سلام. اگه میشه بفرمایید که شما چه نوع تابلوهایی رو تو مجموعتون برای فروش دارید؟ سپاس از شما

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

      پاسخ
  26. مهسا بابایی
    مهسا بابایی گفته:

    رنگ روغن ماده ای برای نقاشی بوده که رویه رنگدانه از آن لایه نازکی از روغن وجود دارد این روغن شامل روغن دانه کتان یا خشخاش میباشد، روغن طی فرایند اکسیداسیون خشک خواهد شد این فرآیند می‌تواند یک لایه با استقامت و انعطاف پذیری را خلق نماید .

    پاسخ
  27. مهسا بابایی
    مهسا بابایی گفته:

    با سلام و وقت بخير
    ممنون از سایت خوبتون
    لطفا در مورد راههای ارتباطی مجموعه بیشتر راهنمایی بفرمایید . و اینکه کالا رو چطور ارسال میکنید. باسپاس

    پاسخ
  28. لیلی امجد
    لیلی امجد گفته:

    سلام تابلو های نقاشی رنگ روغن بسیار زیبا هستند در انواع سبک ها تولید می شوند فقط آیا تخفیف هم دارید؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

      پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

      پاسخ
  29. فاطمه.ج
    فاطمه.ج گفته:

    سلام و درود
    از زیباترین تابلوهای نقاشی می توانیم به تابلو رنگ روغن اشاره کنیم.
    تنوع رنگ ها در این تابلو ها و زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می کند.
    ممنون از سایت خوبتون که اطلاعات دقیقی در مورد این نوع تابلو ها در اختیار ما مشتریان قرار می دهید.
    تشکر.

    پاسخ
  30. گلاره
    گلاره گفته:

    سلام وقتتون بخیر فروش محصولاتتون فقط از طریق سایت امکان پذیره یا فروش به صورت حضوری هم دارید؟ممنون میشم پاسخ بدید

    پاسخ
  31. محسن
    محسن گفته:

    زیبا و دلفریب اند این اثار هنری،زنده باد دلتان پاینده باد نامتان و پرشور باد این اثاربرامده از زیبایی قلبتان

    پاسخ
  32. شیرین حسینی
    شیرین حسینی گفته:

    سلام خداقوت به صورت تک هم فروش دارید یا خیر اگر میشه قیمت ها رو هم روی سایت درج کنید

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      با سلام همراه گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت را تکمیل فرمایید باشما تماس خواهیم گرفت.

      پاسخ
  33. مهدیه یوسفی
    مهدیه یوسفی گفته:

    سلام خسته نباشید. برای کادویی تابلو رنگ روغن ازتون خریداری کردم به شدت ناز و قشنگه ممنونم ازتون.

    پاسخ
  34. لاله نیازی
    لاله نیازی گفته:

    سلام … عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس.

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      با سلام خدمت شما کاربر عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر فرم درج شده در سایت را تکمیل نمایید مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت.

      پاسخ
  35. سولماز سهیلی وند
    سولماز سهیلی وند گفته:

    با سلام و وقت بخير
    چطور میتونیم برای خرید اینترنتی این محصولات اقدام کنیم و اینکه ارسال محصولات به چه صورت خواهد بود ؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      با سلام خدمت شما کاربر عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر فرم درج شده در سایت را تکمیل نمایید مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت.

      پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام احسان عزیز. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالات و خرید فرم های موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

      پاسخ
  36. علی ترابیان
    علی ترابیان گفته:

    با سلام خدمت دوستان عزیز این نوع نقاشی های زیبا بسیار زحمت داره و جا دارد از همه نقاش ها تشکر فراوان کنم و من دنبال کننده ی نقاشی ها هستم با تشکر فراوان از شما عزیزان

    پاسخ
  37. مهدیه عباس زاده
    مهدیه عباس زاده گفته:

    تجربه ثابت کرده است که انواع تابلوهای رنگ روغن شفاف و روشن مشتریان بیشتری را به خود جذب می نماید و در نتیجه قیمت بالاتری هم دارند.

    پاسخ
  38. میترا شهسواری مقدم
    میترا شهسواری مقدم گفته:

    سلام تابلوهای رنگ روغن چطور تمیز کنیم. آیا با دسمال نمدار تمییز بشه تابلو احتمال خراب شدنش هست؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام خانم شهسواری. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالات و خرید فرم های موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

      پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام خانم سرافراز. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالات و خرید فرم های موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

      پاسخ
  39. بیتا علایی
    بیتا علایی گفته:

    سلام، وقت شما بخیر
    برای منزل هم میتونیم سفارش بدیم یا اینکه فقط تعداد بالا باید سفارش داد؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام خانم علایی. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالات و خرید فرم های موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

      پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام خانم نایبی. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالات و خرید فرم های موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

      پاسخ
  40. طباطبایی
    طباطبایی گفته:

    از دیگر عواملی که بر روی قیمت نهایی تابلو نقاشی رنگ روغن تاثیر دارد تکنیک نقاشی می باشد.

    پاسخ
  41. ماندانا برازنده
    ماندانا برازنده گفته:

    در این زمینه باید بگوییم که قاب نقاشی از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت نقاشی می باشد.

    پاسخ
  42. مهتاب رضایی
    مهتاب رضایی گفته:

    تابلوهای با قاب چوبی پهن و بدون قاب بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده و از طرفی تابلوهای با قاب سلطنتی دارای کمترین قیمت می باشند.

    پاسخ
  43. ناظری
    ناظری گفته:

    سلام و عرض ادب مجموعه مداد آبی همیشه خوش درخشیده است .متشکرم از زحمات شما.میخواستم بپرسم در این تابلوها فقط از رنگ روغنی استفاده شده است؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام ناظری. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالات و خرید فرم های موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

      پاسخ
  44. محمد عاملی
    محمد عاملی گفته:

    اگه از تابلوهای رنگ روغنی که در متن به آنها اشاره کردید تعداد بالا بخوام ازتون تهیه کنم نحوه ارسالش چجوریه؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام محمد عزیز. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالات و خرید فرم های موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

      پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام خانم سهیلا. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالات و خرید فرم های موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

      پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام بابک عزیز. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالات و خرید فرم های موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

      پاسخ
  45. شیری
    شیری گفته:

    من از این سایت خرید کردم. قیمت ها نسبت به بازار خیلی خوبه و کیفیت محصولات عالیه، پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید

    پاسخ
  46. میترا رحیمی کمال
    میترا رحیمی کمال گفته:

    باسلام خدمت شما ببخشید چطور میتونم طرح بیشتر از تابلو رنگ روغن ها رو همراه لیست قیمتش ببینم؟واقعا زیبا هستن چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام خانم رحیمی. وقت شما بخیر
      جهت دریافت لیست قیمت و ثبت سفارشتون از طریق فرم سایت با مشاورران ما ارتباط بگیرید.

      پاسخ
  47. نیلوفر رادمردیان
    نیلوفر رادمردیان گفته:

    سلام وقت شما بخیر

    مطالب سایت رو مطالعه کردم بسیار عالی و مفید بودن‌به تابلو رنگ‌روغنی علاقه مند شدم‌ و میخوام سفارش بدم
    خیلی ممنون از محصولات زیباتون برای ست کردن وسایل منزل عالی هستن و حس آرامش میده

    پاسخ
  48. نازنین کتابی
    نازنین کتابی گفته:

    تابلو های رنگ روغن واقعا بی نظیر و محشره😍
    مورد انتخاب و علاقه هرکسی میتونه باشه چون هر فرد با توجه به سلیقه ای که داره میتونه از طرح ها و نقش های مختلفش خریداری کنه
    تابلوهای رنگ روغن تابلوهای شیکی برای هم منزل و هم محیط کار هستن

    پاسخ
  49. لیلا محمودی
    لیلا محمودی گفته:

    سلام و عرض ادب ممنون از سازندگان سایت به خاطر توضیحات جامعشون و همین طور تولید کنندگان تابلوها که خیلی زیبا و مدرن هستند و چشم رو خیره میکنند من میخواستم به صورت عمده سفارش بدهم همین جا ثبت میشود؟ امکان خرید حضوری هم دارید؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام خانم محمودی. وقت شما بخیر
      بله امکان سفارش عمده و خرید حضوری وجود دارد. جهت ثبت سفارشتون با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

      پاسخ
  50. افسانه بنکدار
    افسانه بنکدار گفته:

    با عرض سلام. خونه با یک تابلو میتونه خیلی مدرنتر بشه بخصوص اگر تابلو رنگ روغن باشه واقعا از کیفیت و نقش و نگار بینظیری برخورداره بر اساس اثر مبلغشم متغییره. بهترین و خوش نقش ترینشو از مجموعه ی مداد آبی خریداری کنین من خریدم واقعا محوش شدم

    پاسخ
  51. امیرحسین
    امیرحسین گفته:

    طرح های مربوط به این تابلو ها بسیار خاص و شگفت انگیز بوده و در حال حاضر نمونه های متنوعی از آن وجود دارد

    پاسخ
  52. سکینه عنافچه
    سکینه عنافچه گفته:

    لذت کشیدن نقاشی اون هم رنگ روغن یکی از بی نظیرترین.احساسات برای طراحان و نقاشان این هنره خودم که علاقه ی بسیار زیادی به این هنر زیبا دارم

    پاسخ
  53. مریم‌ یوسفی
    مریم‌ یوسفی گفته:

    سلام خسته نباشید
    میخاستم بدونم این تابلو رنگ های روغنی با چه قیمت توسط مجموعه فروش شما به مشتریان عرضه می شوند چون قصد خرید داشتم میخاستم ابتدا از قیمت آن ها مطلع شوم.

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام خانم یوسفی. وقت شما بخیر
      قیمت تابلو رنگ روغن به عوامل مختلفی از جمله طرح و سایز تابلو بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق تابلو مورد نظرتون از طریق فرم سایت با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

      پاسخ
  54. سعید محمدخانی
    سعید محمدخانی گفته:

    چقدر همسرم از دیدن تابلو رنگ روغنی که از سایت شما خریدم خوشحال شد. ممنونم از سایت خوب و محصولات مرغوبتون.

    پاسخ
  55. فاطمه عباس نیا
    فاطمه عباس نیا گفته:

    سلام و احترام. بدون شک یکی از بهترین مجموعه ها و سایت هایی است که به آن سر می زنم. از مطالب مفیدی که راجع به هنر و نقاشی گذاشته اید بی نهایت ممنونم. من دوست دار هنر نقاشی هستم و روحم با دیدن این نوع تابلو ها رنگ روغن و مدرن تازه می‌شود. چندین نمونه از کار ها را دیدم و سفارش دادم قیمت ها بی نظیر و مناسب بود. بی صبرانه منتظر رسیدن سفارش ها هستم ممنونم از مجموعه پر تلاشتان.

    پاسخ
  56. مجتبی حاجی میرزاخانی
    مجتبی حاجی میرزاخانی گفته:

    سلام
    من مطلب شما رو مطالعه کردم،خیلی خوشم آمد،برای اتاقم تابلو رنگ روغنی سفارش دادم،فقط ی سوال،چند روز طول میکشه تحویل بگیرم?

    پاسخ
  57. ساناز حیدری
    ساناز حیدری گفته:

    سلام وقت بخیر
    یه راهنمایی در رابطه با نحوه ی خرید بفرمایید؟
    روح آدم رو زنده میکنه این تابلوها

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      با سلام همراه گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت را تکمیل فرمایید باشما تماس خواهیم گرفت.

      پاسخ
  58. مهناز خجسته
    مهناز خجسته گفته:

    سلام
    خیلی تابلوهای زیبایی دارید من خیلی دنبال همچین تابلوهایی بودم نمیدونستم از کجا باید تهیه کنم
    لیست قیمت رو بفرمایید؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      پاسخ
  59. شیما سعادت
    شیما سعادت گفته:

    سبک چیدمان خونه ما مدرن میشه با دیدن تابلو های مدرن شما دلم ضعف رفت چه طوری میتونم ثبت سفارش کنم ؟

    پاسخ
  60. فاطمه رضایی
    فاطمه رضایی گفته:

    سلام و روز بخیر.در دنیای مدرن امروزی، علاقه به هنر مدرن روز به روز در میان افراد بیشتر می‌شود و تابلوهای رنگ روغن مدرن جایگاه ویژه ای در خانه ها و ادارات به خودشون اختصاص داده اند .
    در مورد نگهداری این تابلوها :
    سعی کنید تابلو‌ها را دور از آلودگی ( گرد و غبار و حتی دود سیگار) نگه دارید تا بافت آن آسیب نخورد.
    بهتر است با روغن ورنی سطح نقاشی را بپوشانید.
    می‌توانید از قاب و شیشه‌ها برای محافظت از تابلو‌های رنگ روغن استفاده کنید.
    برای تمیز کردن تابلوی خود از اب استفاده نکنید. این کار باعث رطوبت و تغییر سایز بافت رنگ روغن می‌شود.

    پاسخ
  61. مریم فانی موشکی
    مریم فانی موشکی گفته:

    سلام وقت بخیر
    این گونه تابلو ها طرفداران مختص به خود را دارد و باید خیلی از هنر سررشته داشته باشی که بتوانی معنا و مفهوم این گونه نقاشی ها را درک کنی تنوع رنگ در این تابلوها بسیار جذاب است

    پاسخ
  62. بشارت
    بشارت گفته:

    سلام
    چقدر زییاست این تابلوها آدم دوستداره همشو بخره هر چقدر قیمتش باشه ارزش داره

    پاسخ
  63. حکیمه عبدالهی
    حکیمه عبدالهی گفته:

    باسلام تابلو منم رسید واقعا خیلی زیباست..قابش هم تمیز و عالی بود..خیلی قشنگ شد روی دیوار…کلا دکوراسیون خونه را زیباتر کرد.ممنونم ازتون

    پاسخ
  64. شمسی
    شمسی گفته:

    سلام روزتون بخیر. ببخشید میشه تابلو های مدرن با رنگ بندی ست با مبلمانمون سفارش بدهیم؟ من خیلی از کاراتن خوشم اومده. احسنت داره این حجم از هنر زیبا و دلنشین.

    پاسخ
  65. نگار شایسته
    نگار شایسته گفته:

    ممنون از مطالبی که در رابطه با تابلو رنگ روغن گذاشتید بسیار عالی و مفید

    پاسخ
  66. مرتضی دبیری
    مرتضی دبیری گفته:

    قیمت تابلوهاتون رو‌ میشه بفرمایید و اینکه ارسال به چه صورت انجام میشه

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام جناب دبیری. وقت شما بخیر
      جهت دریافت قیمت تابلو ها از طریق پر کردن فرم سایت می توانید اقدام کنید. همکاران ما با شما ارتباط می گیرند.

      پاسخ
  67. احمد کوچکی
    احمد کوچکی گفته:

    بسیار تابلوهای زیبایی دارن من چند تا برای کافه خودم خریدم خیلی رنگ و لعاب داده به اونجا

    پاسخ
  68. نوید شاپوری
    نوید شاپوری گفته:

    من میخوام خرید کنم ازتون و میخوام بدونم چقدر زمان میبره تا ارسال بشه و هزینه ارسال چقدره

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام جناب شاپوری. وقت شما بخیر
      لطفا از طریق فرم سایت اقدام کنید. اطلاعات دقیق سفارش شما خدمت شما اطلاع داده می شود.

      پاسخ
  69. مجید توکلی
    مجید توکلی گفته:

    سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است قبلا از شما خریداری داشته ام و بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه همینطور قیمتهاتون منصفانه باشد باعث افتخار است که همکاری کنم با شرکت شما عزیزان چقدر عالی که میتونیم بدون واسطه خریداری کنیم

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام. وقت شما بخیر
      جهت اطلاع از قیمت ها، لطفا از طریق فرم سایت اقدام کنید. همکاران ما با شما تماس می گیرند.

      پاسخ
  70. مجتبی خلیلی
    مجتبی خلیلی گفته:

    سلام تابلو رنگ روغن اگر بخوایم به شما بدیم برای فروش باید چطور این کار رو بکنیم؟

    پاسخ
  71. الینا نیک فرد
    الینا نیک فرد گفته:

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما

    ممنون بابت اطلاعات خوبی درباره ی تابلوها که با ما به اشتراک گذاشتید

    سپاس گزارم

    پاسخ
  72. m.e
    m.e گفته:

    سلام . برخی از انواع سبک های نقاشی رنگ روغن بسیار کم هستند و در نتیجه قیمت آنها بالا می رود به عنوان مثال سبک کوبیسم.

    پاسخ
  73. عرفان آغنده
    عرفان آغنده گفته:

    سلام خدمت شما
    تابلو های رنگ روغن خوبه ولی از نظرم چنان طراحی زیبایی نداره که بخواد آویزان بشه در خانه بازم نظر هر کسی متفاوته .

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.