🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

مرکز فروش تابلو نقاشی منظره

مرکز فروش تابلو نقاشی منظره و یا طبیعت یکی از بهترین مراکز خرید می باشد که بهترین و زیباترین تابلوهای مدرن، کلاسیک و تابلوهای رنگ روغنی را به شما عرضه می نماید. این تابلو ها دارای زیبایی منحصر به فردی هستند و بهترین گزینه برای تزیین منازل شما می باشند. تابلوهای منظره باعث می شوند که خانه شما رنگ و بوی بهتری به خود بگیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا آگاهی مختصری نسبت به انواع طرح های تابلو نقاشی، کیفیت آن ها و… بدست آورید.

مرکز فروش تابلو نقاشی منظره

بررسی طرح های متنوع تابلو نقاشی

بررسی طرح های متنوع تابلو نقاشی امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و لاکچری برای تزیین منزل از تابلوهای نقاشی بهره می گیرند. اگر شما تمایل دارید دیوارهای منزلتان را به فضای خیره‌کننده تبدیل کنید، بهتر است از طرح های متنوع تابلو نقاشی بهره بگیرید، هر یک از این تابلو ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند، تابلوهای نقاشی در انواع مختلف طرح های ساده و طرح های پرکار وجود دارند، اگر دکوراسیون منزل شما ساده و مدرن است، بهتر است از تابلوهایی با طرح های پرکار برای نصب بر دیوار منزلتان استفاده کنید.

تابلو های ساده برای دکوراسیون های شلوغ و کلاسیک انتخابی مناسب و ایده آل هستند و شما می توانید با نصب این تابلو ها بر دیوار خانه دکوراسیون منزل خود را تکمیل کنید. اگر در طراحی دکوراسیون منزل از رنگ های سرد استفاده کرده‌اید، بهتر است تابلوهای نقاشی با طرح و رنگ های گرم انتخاب کنید و بالعکس تابلو ها با رنگ های سرد برای دکوراسیون داخلی با رنگ های گرم انتخاب ایده آل خواهد بود.

انواع تابلوهای نقاشی با طرح های مختلف به چند دسته تقسیم می شوند: تابلوهایی با طرح های مدرن: این تابلو ها مدل های متنوعی دارند نخود به چند دسته تابلوهای مینیمال، تابلوهای برجسته و تابلوهای دکوراتیو تقسیم می‌شوند که در زیر به چند موارد اشاره کرده ایم.

تابلوهایی با طرح های سلطنتی: این تابلو ها دارای قاب های پر زرق و برق و کنده کاری شده هستند که نقاشی های قدیمی در دل آن ها جای گرفته است. این تابلوها قیمت بالایی دارند و مناسب خانه هایی با سبک های دکوراسیون سلطنتی و سنتی هستند. تابلوهایی با طرح های هنری: این تابلوها معمولاً برگرفته از نقاشی افراد مشهور است که انتخاب نقش مورد پسندتان برای دیوار پذیرایی حس خوبی به شما می دهد.

راهنمای انتخاب تابلو نقاشی درجه یک

راهنمای انتخاب تابلو نقاشی درجه یک یکی از دکوری های زیبا و جذاب برای هر منزل، بی شک انواع تابلوهای نقاشی مخصوصا تابلو رنگ روغن دکوراتیو زیبا است. این تابلوها در زندگی ما نقش های خاصی دارند. بعضی ها برای دکور و بعضی ها برای ارتباط گرفتن با آن ها تابلوهای زیبا را خریداری می کنند، در هنگام خریداری تابلو نقاشی به چند نکته باید دقت کنید که در زیر به آن اشاره می کنيم.

استایل تابلو را انتخاب کنید: استایل تابلو شامل سبک تابلو اندازه تابلو و زیبایی آن است همچنین برای اینکه خانه شما با نصب تابلو زیباتر شود، پایه اندازه تابلو را مد نظر بگیرید. توجه کنید که به کدام سبک نقاشی علاقه مند هستید: در گذشته تابلوهای نقاشی فقط با چند نوع سبک خاص کشیده می‌شدند، اما امروزه باتوجه به هنرنمایی نقاشان و پیدایش سبک های جدید، نقاشی ها و تابلوها در سبک های مختلف طراحی می شوند.

ابعاد تابلو را با توجه به فضای خانه و دیواری که قرار است تابلو به آنجا نصب شود انتخاب کنید؛ ابعاد تابلو از مهم‌ترین فاکتورهای زیباتر کردن دکور منزل شما می باشد، تابلوی نقاشی باید به گونه‌ای باشد که با فضای خانه شما همخوانی داشته باشد همچنین سبک تابلو باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل شما باشد.

مثلاً با توجه به المان های رنگی خانه می‌توانید رنگ پس زمینه تابلو را انتخاب کنید. با توجه به فصل یا طبیعت مورد علاقه می تواند مهم باشد. اینکه شما با تصویر یک جنگل آرامش می گیرید و یا با دیدن یک صحنه ی برفی به وجود می آیید می تواند در تصمیم گیری و انتخاب شما برای خرید تابلو موثر باشد و هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید و انتخاب بهتری داشته باشید.

بهتر است تابلوها را از مراکز معتبر خریداری کنید تا از بالا بودن کیفیت آن مطمئن باشید؛ از آثار فاخر با مفهوم های خاص تابلو را انتخاب کنید تا علاوه بر زیبایی ظاهری، مفهوم خوبی به بیننده انتقال دهد، یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید تابلوی نقاشی به آن توجه کرد فریم تابلو نقاشی است، هرچه یک تابلوی نقاشی زیبا باشد و هزینه بالایی بابت آن پرداخت شده باشد، بدحون فریم زیبایی خود را به دست نمی‌آورد. شما می‌توانید تابلوی نقاشی مد نظرتان را نسبت به سلیقه خود با فریم چوبی، فلزی و یا فریم دکوری انتخاب کنید.

نکات مهم جهت بکارگیری تابلوهای نقاشی در خانه

نکات مهم جهت بکارگیری تابلوهای نقاشی در خانه استفاده از وسایل زیبا و مناسب تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد. یکی از این وسایل، تابلوهای رنگ روغن دکوراتیو و تابلوهای نقاشی گل می باشند. استفاده از تابلوهای زیبا و شیک در دیوارهای اتاق پذیرایی یکی از بهترین ایده ها برای تزئین دکوراسیون دیوار ها است. برای اینکه تابلو زیباتر دیده شود و باعث زیبایی دکوراسیون اتاق پذیرایی شود باید نکات مفهومی مهمی را رعایت کنید.

اگر قصد دارید از انواع تابلوهای نقاشی زیبا در بالای مبلمان پذیرایی استفاده کنید سعی کنید از تابلوهای بزرگ دوتایی یا چهارتایی استفاده کنید. اگر می خواهید چند تابلو را در کنار هم بر روی دیوار نصب کنید برای زیبایی و بهتر دیده شدن تابلو ها خوب است تابلوهای تیره را در زیر تابلو های روشن قرار دهید. بهتر است تابلوها را پشت کاناپه اصلی نصب کنید.

همچنین به این نکته توجه کنید که عرض تابلو نباید بیشتر از عرض کاناپه باشد. عرض تابلو باید دو سوم عرض مبل باشد تا جلب توجه زیادی کند. بهتر است در بالای تابلو ها چراغ هایی برای نورپردازی نصب کنید تا تابلو ها جلوه بیشتری پیدا کنند. انواع تابلو ها مخصوصا تابلو نقاشی گل باید در امتداد فضای دید قرار گیرد؛ اگر تابلو بالاتر یا پایین تر است فضای دید قرار بگیرد، باعث کاهش زیبایی دکوراسیون خانه می شود

مراکز خرید تابلو نقاشی منظره

مراکز خرید تابلو نقاشی منظره مراکز خرید تابلو نقاشی منظره این محصول خوب و باکیفیت را به شما عرضه می نماید و به آن دسته از خریدارانی که این محصولات را در حجم بالایی خریداری می کنند، تخفیف بسیار خوبی ارائه می دهد. این مرکز بهترین تابلو منظره زیبا را دارا می باشد؛ تابلو منظره هایی که کیفیت بالایی دارد و با بهترین جنس رنگ ها طراحی شده اند. شما می توانید برای خرید این محصول به آسانی با این مرکز ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
4 پاسخ
  1. ناهید غفوری
    ناهید غفوری گفته:

    من به صورت عمده از نقاشی ها تون میخاستم قیمتهاتون بسیار مناسبه اما من تعداد خیلی زیادی میخام لطفا برای امثال من تخفیف بیشتری بزارید متشکرم

    پاسخ
  2. نسیم غفوری
    نسیم غفوری گفته:

    سلام و عرض ادب من به صورت عمده خریداری کردم و بسیار راضی بودم از تابلوهاتون برای خونه خودم استفاده کردم بسیار لذت بردم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.