🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

مرکز فروش تابلو آینه کاری

تابلو ها جزء زیبا ترین و خاص ترین شی تزئینی داخل ساختمان ها به حساب می آید. تابلو ها ممکن است مدل ها و طرح های بسیار مختلف و متنوعی داشته باشند. نوع جدید و زیبا تابلو های تهیه شده، تابلو آینه کاری است. این تابلو ها با استفاده از تکه های آینه های شکسته شده تهیه و تولید شده اند و بسیار خاص و منحصر به فرد هستند. مرکز فروش تابلو آینه کاری شده، بهترین و با کیفیت ترین تابلو ها را با قیمت های بسیار مناسب و معقول به مشتریان و متقاضیان خود عرضه و ارايه می نمایند.

مرکز فروش تابلو آینه کاری

ساخت انواع تابلو آینه کاری

ساخت انواع تابلو آینه کاری برای ساخت تابلو آینه کاری شده تنها نیاز به آینه و یک تابلو معمولی و ساده با ابعاد مورد نیاز و سلیقه شخص نیاز است. با استفاده از دستگاه های برش و لیزر و یا با استفاده از چکش، آینه را به تکه ها قسمت های کوچک و ریزی شکسته و تبدیل کنید. سپس با استفاده از چسب های مخصوص و درز گیر های مناسب، دور تا دور این تکه های آینه را بپوشانید تا به دست آسیب نرسانند و باعث ایجاد زخم نشوند.

تابلوی مورد نیاز خود را روی یه صفحه صاف و بدون برآمدگی قرار داده و طرح مورد نظر خود را که انتظار دارید آینه ها روی آن ها قرار بگیرند را روی تابلو با مداد و یا گواش رسم کنید. بعد از کشیدن طرح اولیه، با استفاده از چسب آهن و یا چسب چوب، تکه های آینه را آغشته به چسب مورد نظر کرده و دانه دانه و یک به یک آن ها را روی تابلو نصب کنید. اگر از سفیدی و یکنواختی تابلو خوشتان نیامد می توانید با استفاده از رنگ های روغن و مخصوص روی آن ها را رنگ آمیزی کنید.

قیمت روز تابلو آینه کاری مدرن

قیمت روز تابلو آینه کاری مدرن مرکز خرید و فروش تابلو های آینه کاری مدرن، بهترین و با کیفیت ترین تابلو های آینه کاری شده را با طرح ها و رنگ آمیزی های خاص به مشتریان و متقاضیان خود عرضه می کند. قیمت تابلو به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا آن ها را بررسی می کنیم:

اولین و مهم ترین عامل تعداد آینه های استفاده شده و اندازه تابلو می باشد. تابلو هایی که اندازه بزرگ تر و با تعداد بیشتری آینه دارند، قیمت بیشتر و گران تری نسبت به تابلو های کوچک تر دارند.

عامل بعدی ساده بودن با طرحدار بودن آینه ها می باشد. آینه هایی که رنگ آمیزی شده باشند و طرح ساده ای نداشته باشند، نسبت به تابلو های ساده و بدون رنگ، قیمت بیشتری داشته و کران تر می باشند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.