🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نمایندگی فروش تابلو نقاشی فانتزی

تابلو های نقاشی جزء یکی از دکور های اصلی هر محیطی به حساب می آید. تابلو ممکن است دارای محتوا های مختلف و متنوعی باشند. نمایندگی فروش مداد آبی تابلو نقاشی فانتزی، بهترین و با کیفیت ترین تابلو های نقاشی را با رنگ های روغن و همچنین رنگ های ساده را در سایز های گوناگون و قاب بندی شده و بدون قاب و ساده را به مشتریان و متقاضیان خود عرضه و ارائه می نمایند.

نمایندگی فروش تابلو نقاشی فانتزی

نحوه قیمت گذاری انواع تابلو نقاشی

نحوه قیمت گذاری انواع تابلو نقاشی در این قسمت می خواهیم به نحوه قیمت گذاری انواع تابلو های نقاشی بپردازیم:

اولین و مهم ترین نحوه قیمت گذاری تابلو ها محتوای آن ها است. به طور کلی تابلو های نقاشی که پرتره می باشند و محتوای طراحی چهره می باشند نسبت به تابلو های دیگر گران تر هستند و قیمت بیشتری نسبت به سایرین دارند. تابلو های پرتره به دلیل وقت گیر بودن در طراحی و همچنین جزئیات بیشتری که نسبت به سایر تابلو ها دارد گران تر است.

نحوه قیمت گذاری دیگر تابلو ها نوع رنگ های استفاده شده در طراحی ها است. رنگ های روغنی و پاستیلی فرانسوی و اتریشی جزء گران ترین رنگ های نقاشی هستند و تابلو هایی که از این رنگ ها استفاده می کنند نسبت به رنگ های ساده و معمولی و همچنین رنگ های گچی قیمت بیشتر و گران تری دارند.

نحوه دیگر قیمت گذاری در سایز تابلو ها است. به طور کلی هر چه اندازه تابلو ها از پنچاه سانتی متر بیشتر باشد، قیمت آن ها افزایش می یابد و به هر میزانی که سایز کوچک تر شود قیمت آن ها نیز کاهش می یابد.

عرضه مستقیم تابلو نقاشی فانتزی

عرضه مستقیم تابلو نقاشی فانتزی مرکز عرضه تابلو نقاشی فانتزی، بهترین و با کیفیت ترین تابلو های نقاشی شده در حوزه فانتزی را با رنگ های روغن را به مشتریان و خریداران عرضه می کند. این مرکز عرضه کننده فروش تابلو نقاشی خود را به صورت غیر مستقیم و از طریق سایت و همینطور به صورت مستقیم از مرکز را انجام می دهد.

بیشتر تابلو های نقاشی فانتزی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند و در صورت بروز مشکل در رنگ آمیزی تابلو ها و قاب می توان آن ها را به مرکز فروش برگردانده تا مشکل را رفع نمایند.

عرضه مستقیم تابلو های نقاشی فانتزی با قیمت های کاملا منصفانه و معقول و خوب انجام می شود و نسبت به عرضه غیر مستقیم قیمت ها بهتر و مناسب تر است. در عرضه مستقیم تابلو ها، قاب بندی دور تابلو ها با کمک فوم های مخصوص و ضد ضربه پوشش داده می شوند و کاملا سالم تحویل مشتری داده می شود.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.