🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
 تابلو رنگ روغن چهار فصل

پخش تابلو رنگ روغن چهار فصل

از زمان های گذشته تا کنون تابلو های رنگ روغن محبوبیت خاصی بین مردم در سراسر جهان داشته است. این نوع تابلو ها به دلیل نقش ها و ظاهر زیبایی که دارند بر روی دیوار منازل و سالن های پذیرایی و … بسیار چشم نواز به نظر می رسند.

طرح های مختلف و در سبک های مختلفی در تابلو های رنگ روغن دیده می‌شوند. یکی از طرح های بسیار پر طرفدار و زیبا تابلو رنگ روغن چهار فصل است. برای آشنایی با آثار و شرایط فروش یک مرکز پخش معتبر می‌توانید با واحد مشاوره و فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

پخش  تابلو رنگ روغن چهار فصل

مشخصه مهم تابلو رنگ روغن چهار فصل

مشخصه مهم تابلو رنگ روغن چهار فصل تابلو رنگ روغن چهار فصل یک طرح بسیار زیبا و چشم نواز است. دیدن چهار فصل زیبای طبیعت کنار همدیگر می‌تواند ذوق هر بیننده ای را برانگیزد و زیبایی چشم نوازی به فضا ببخشد. اجرای چهار فصل بهار و تابستان و پاییز و زمستان با هارمونی و تنالیته رنگ های زیبایی که در طبیعت موجود است حس و حال خاطره انگیز و آرامش بخشی را بر می انگیزد.

تابلو رنگ روغن چهار فصل بسته به خلاقیت، سبک و تکنیک نقاش یا سلیقه شخص سفارش دهنده می‌تواند روی تنها یک بوم با ابعاد استاندارد و دلخواه و یا به صورت چند تکه پیوسته یا جدا روی بیش از یک عدد بوم نقاشی اجرا شود.

دوم های نقاشی مورد استفاده در تابلو های رنگ روغن از جنس کتان هستند و رنگ مورد استفاده همانطور که از نامش پیداست از جنس روغنی و حلال در نفت یا تینر فوری هستند. معمولا هنرمندان بعد از اتمام طرح با استفاده از روغن های جلا، خشک کن و وارنیش های مختلف به شکل مایع یا اسپری، رنک های تابلو را تثبیت می‌کنند.

معمولا تابلو های رنگ روغن بعد از حدود یک سال کاملا قابل شستشو هستند و از بابت ثابت بودن رنگ آنها می‌توانید اطمینان حاصل نمایید. البته بهتر است سوالات خود در مورد نحوه و زمان شستشو از کارشناسان فروش در زمان ثبت سفارش بپرسید تا آنها کاملا شما را راهنمایی کنند.

تابلو های رنگ روغن چهار فصل در انواع سبک های کلاسیک و یا مدرن اجرا می‌شوند و متناسب با هر دکوراسیونی می‌توانید آنها را روی دیوار نصب کرده و زیبایی دکوراسیون منزل خود را دو چندان کنید. این تابلو ها هم می‌توانند درون قاب های مخصوص باشند و یا بدون قاب روی دیوار نصب شوند. این مسئله به نوع بوم نقاشی و یا سلیقه سفارش دهنده و از همه مهم تر نظر نقاش اثر بستگی دارد.

قیمت نهایی تابلو رنگ روغن چهار فصل

قیمت نهایی تابلو رنگ روغن چهار فصل

کارشناسان واحد فروش ما در تلاش هستند که یک مرکز پخش تابلو معتبر به شما خریداران عزیز و ارجمند معرفی کنند. این مجموعه آثار متنوعی از جمله تابلو چهار فصل را که بسیار زیبا و پر طرفدار است را دارند.

شما عزیزان می‌توانید مجموعه آثار را به صورت کامل مشاهده کرده و اطلاعات مربوط به هر اثر از جمله قیمت نهایی تابلو را از مشاوران و کارشناسان ما دریافت کنید. به این ترتیب قادر خواهید بود تابلو مورد پسند خود را متناسب یا سبک دکوراسیون منزل خود به راحتی از بین متنوع ترین طرح ها انتخاب کرده و یک خرید بدون واسطه و در نتیجه اقتصادی تر داشته باشید. این شیوه ثبت سفارش به طور قابل توجهی در کاهش هزینه به شما کمک خواهد کرد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.