🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن ساده

صادرات تابلو رنگ‌ روغن ساده

صادرات تابلو رنگ روغن ساده به این دلیل که اثر هنرمندان ایرانی همیشه خاص و مشهور است،با رشد زیاد و استقبال چشمگیر روبه رو می باشد. آمارها نشان میدهد صادرات این آثار به کشورهایی مانند ترکیه، ایتالیا، انگلیس و غیره در حال انجام است. بازار خرید این تابلوها در هر ملتی به میزان علاقه مردمانش به هنر و زیبایی بستگی دارد که البته ایران یکی از کشورهای هنر دوست در جهان است. شاید دلیل دیگر استقبال زیاد از این تابلوها ترکیب رنگهای مختلف و تاثیر روانشناسانه آن با وجود سادگی در محتواست.

صادرات تابلو رنگ‌ روغن ساده

آشنایی با پیشینه نقاشی رنگ روغن

آشنایی با پیشینه نقاشی رنگ روغن نقش های بودا در غارهای بامیان (مناطق مرکزی افغانستان) اینگونه نشان می دهند که نخستین نقاشی رنگ روغن به سالهای ۶۵۰ برمیگردد . کشیشی به نام فیلد، حدوداً در سال ۱۴۰۰ میلادی به منظور کشیدن نقاشی هایی با ماندگاری بالا بر روی دیوارهای کلیسا رنگ پیگمنت را با آب و زرده تخم مرغ ترکیب کرد و با افزودن روغنی به نام روغن بزگ برای اولین بار رنگی روغنی شکل را خلق کرد و از سال ۱۴۰۰میلادی به بعد سبکی از نقاشی رواج یافت که به تابلوی نقاشی رنگ روغن معروف شد. نقاشان چینی در اروپای شمالی از نوعی لاک(صمغ عربی) به منظور حفظ جلای نقاشی استفاده می کردند . بوم یا متقال به مرور جای دیوار یا تخته چوب را به خود اختصاص داد.

جنبش هنری و فرهنگی به نام کلاسیسم در سال ۱۰۷۹شمسی در اروپا با هدف خلق آثار ادبی و هنری رخ داد . نقاشی رنگ و روغن کلاسیک مواردی مانند خلق ایده آل ها ، کمال گرایی ،تعادل ، منطق و … را به نمایش میگذارد و جلوه هنری در آثار این دوره با نمایش سادگی و نظم خلق می شود.

مرکز پخش تابلو رنگ روغن ساده

مرکز پخش تابلو رنگ روغن ساده تابلوهای نقاشی جلوه بسیار زیبایی به اماکن مسکونی و تجاری و … می دهند بنابراین باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.با مراجعه به مرکز پخش تابلو رنگ روغن بهتر میتوان از این تابلوهای زیبا و با ارزش بهره مند شد.مراکز مختلفی قابلیت ارائه انواع تابلو رنگ روغن با کیفیت و قیمت مناسب را دارند و نیز مشتریان زیادی از این مراکز بازدید کرده و این محصولات زیبا و با کیفیت را خریداری می کنند. البته مراکزی هم بصورت غیرحضوری خدمات فروش این محصولات را ارائه می دهند.

این محصولات در طرح ها و ابعاد مختلف خلق شده که خریداران با توجه به سلیقه و کاربرد خود این آثار را انتخاب می کنند.در نصب این تابلوها برروی دیوار سالن باید به این نکته توجه داشت که ابعاد تابلو به دلیل ایجاد جلوه بیشتر ،بزرگ بوده و برروی دیواری نصب شود که بیشتر در معرض دید همه می باشد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.