🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی مدرن ورق طلا

صادرات تابلو نقاشی مدرن ورق طلا

تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا یکی از شاخص ترین و با ارزش ترین تابلو های نقاشی است که در سراسر جهان به فروش می رسد. به علت ظاهر سلطنتی و لوکس این تابلو ها بسیار مورد پسند افراد خاص پسند و علاقه مند به دکوراسیون سلطنتی قرار گرفته است. تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا بسیار جذاب و زیبا است که این روز ها جای خود را در میان تابلو های مختلف باز کرده است. مراکز صادرات تابلو نقاشی مدرن ورق طلا بهترین محصولات را در این زمینه ارائه می کنند.

صادرات تابلو نقاشی مدرن ورق طلا

چرا تابلو نقاشی ورق طلا بخریم؟

چرا تابلو نقاشی ورق طلا بخریم؟ تابلو های مدرن با ورق طلا بسیار عالی هستند از این جهت که جلوه ی زیبا و اشرافی دارند. این تابلو ها با ظرافت کامل رسم می شوند به این دلیل که ورق طلا های که به کار برده می شوند بسیار نازک هستند و کار با آن ها مستلزم دقت فراوان و حوصله ی بسیار است.

تابلو ورق طلا دارای محبوبیت های زیادی بوده و این امر باعث شده تا مورد استقبال قرار بگیرد. از دلایل محبوبیت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. اولین دلیل استفاده از ورق طلا در رنگ آمیزی تابلو است که باعث شده تا جلوه بهتری داشته باشد.
  2. تنوع در طرح و رنگ این محصولات بالا بوده و هنرمند برای طراحی از موضوعاتی چون گل و منظره و چهره الهام می گیرد تا جلوه ای طبیعی داشته باشد.
  3. این محصول دارای سبکی مدرن و پیشرفته بوده و در شب بسیار براق و درخشان است.
  4. از دیگر دلایل محبوبیت می توان به وزن سبک اشاره کرد که علاوه بر حمل و نقل راحت نصب و اجرای آسانی هم دارد.
  5. این مدل ها از ورقه های نازک طلا تشکیل شده اند که ارزش آنها را هم دو چندان می کند.
  6. طراحان برای دیزاین های لاکچری بیشتر از این مدل ها استفاده می کنند که جذابیت فوق العاده ا ی دارد.

مرکز فروش تابلو نقاشی مدرن ورق طلا

مرکز فروش تابلو نقاشی مدرن ورق طلا تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا یکی از تابلوهای نقاشی پرطرفدار در سبک مدرن است. حتما برایتان سوال ایجاد شده است که چرا تابلو اکریلیک با ورق طلا بسیار پرفروش است؟

در دوره ای که در حال حاضر زندگی می کنیم دکوراسیون منازل و سلیقه افراد به سمت سبک مدرن گرایش پیدا کرده است. افراد به دنبال تابلوهایی هستند که در عین سادگی زیبایی خیره کننده ای را در فضا ایجاد کنند.

تابلو نقاشی مدرن ورق طلا این ویژگی ها را داراست. طرح های زیبا و منحصر به فردی که نظر هر بیننده ای را جلب می کند. اما نکته طلایی انتخاب طرح مناسب براساس دکوراسیون شماست.در طراحی دکوارسیون منزل استفاده از تابلوهای نقاشی و هنری نقش به سزایی دارد اما برای اینکه یک دیزاین عالی بهتره که تابلوهای شما ست مبلمان و دکوراسیون منزل شما باشه که زیبایی منزل شما را تکمیل کنه.

در هنگام خرید تابل نقاشی ورق طلا در انتخاب طرح دقت کنید. مرکز فروش تابلو نقاشی مدرن از جدیدترین مدل های تابلو مدرن با ورق طلا در مجموعه آثار خود استفاده می کند. همچنین می توانید از مشاوره خرید و انتخاب طرح در هنگام سفارش تابلو نقاشی بهره ببرید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
14 پاسخ
  1. نیره قربانی
    نیره قربانی گفته:

    با سلام،این تابلوها ها زیبا و شیک و مدرن هستند و با دکور خونه اگه ست بشن خیلی عالی میشن،بهتر است که توی خونه خصوصا پذیرایی طرح های ساده تر انتخاب بشه تا زیبایی بیشتری داشته باشه ،رنگ های گرم تابلو محیط رودلنشین تر می کنه و آرامش بیشتری به همراه داره،ممنون از اطلاعات مفید سایت

    پاسخ
  2. مبیناگودرزی فرد
    مبیناگودرزی فرد گفته:

    سلام و عرض ادب خدمت شما این نوع تابلو ها تنوع طرح بالایی داره که نمای شیکی میتونه به منزل ما بده و نکته مثبت دیگه ایم که داره وزن سبکی داره که میتونیم به راحتی جابجاش کنیم سپاس از شما

    پاسخ
  3. مریم حسینی
    مریم حسینی گفته:

    سلام و وقت بخیر تابلو نقاشی مدرن ورق طلا خیلی شیک و زیبا هستن خیلی خوبه که تنوع در طرح و رنگ این محصولات بالاهست ممنون از محصول بسیار عالیتون

    پاسخ
  4. طاهر عزیزی
    طاهر عزیزی گفته:

    به به سلام میکنم به همه عزیزان در سایت مداد آبی که صادرات تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا را به تمام نقاط ایران و دنیا انجام می دهید و این افتخار را دارم که از سایت شما خرید کردم و تشکر داشتم از سایت خوب و ارسال خوب و همینطور مشاوره و راهنمایی خوبتان ممنون..

    پاسخ
  5. مهدی جهان بین
    مهدی جهان بین گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    چقدر عالین.ترغیب شدم حتما بخرم .چون همسرم عاشق این جور چیزاست و خیلی وقته دنبالشان میگردیم.
    لطفا قیمت ها رو هم درج بفرمایید.تا خریدمون راحتر انجام بشه
    خدا قوت

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام جناب جهان بین. وقت شما هم بخیر
      جهت اطلاع از قیمت ها می توانید از طریق فرم سایت و شماره تماس روی سایت با مشاوران ما ارتباط بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

      پاسخ
  6. شیدا غلامی
    شیدا غلامی گفته:

    با سلام…این تابلوها بسیار زیبا شکیل هستند و واقعا خیلی شیک هستن فقط نمیدونم قیمتش چجوری محاسبه میشه

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام خانم غلامی عزیز.
      جهت اطلاع از قیمت ها می توانید از طریق فرم سایت و شماره تماس روی سایت با مشاوران ما ارتباط بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

      پاسخ
  7. عذیر رحیمی
    عذیر رحیمی گفته:

    سلام وقت بخیر این تابلو بسیار قشنگ هست من از همین سایت خریداری کردم بسیار قشنگ هست میخام ببرم برای داداشم که بوردم بسیار خوشحال شد جهان سپاس

    پاسخ
  8. محمدحسین سلیمانی نیک
    محمدحسین سلیمانی نیک گفته:

    باسلام خسته نباشید واقعا نمی‌دونم راجب این تابلو و طرح هاش چی بگم فوق العاده نایس هست بنده قبل عید تابلو اکریلیک خرید کردم و واقعا اقوام میومدن خونه خیره به تابلو های ورق طلا بود فوق العاده زیبا فوق‌العاده نایس فوق العاده باکیفیت و مستحکم هست حتما به عروس و دامادها توصیه میکنم برای چیدمان اسباب زندگی حتما یکی از این تابلو ها داشته باشن فوق العاده توروحیه تاثیر گذار هست

    پاسخ
  9. مهدیه عباس زاده
    مهدیه عباس زاده گفته:

    اگه خاص پسند و علاقه مند به دکوراسیون سلطنتی و جلوه زیبا و اشرافی هستید این سایت و تابلو نقاشی مدرن ورق طلا اش رو از دست ندید.

    پاسخ
  10. زینب
    زینب گفته:

    سلام روزتون بخیر باشه . تابلوهایی با این سبک طرفدارهای خیلی زیادی داره منم ب شخصه طرفدار پروپاقرص تابلوهای خاص هستم ک ب خونه زیبایی خاصی میده .خواستم بپرسم درصورتی ک مایل ب تهیه این تابلوها باشیم باید چطور اقدام کنیم و یه مورد دیگه هم درمورد وزن این تابلوها چقدر هست و برای نگه داشتنشون روی دیوار میخ کافی هست یا شیوه خاصی برا نصب کردنشون هست؟
    لطف میکنید اگه به سوالاتم پاسخ بدید من اخه خیلی از تابلوهاتون خوشم اومده.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.