🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن ورق طلا

تولید انواع تابلو رنگ روغن ورق طلا

تابلو رنگ روغن ورق طلا یک نوع تابلو ویژه و بسیار خاص می باشد که توسط رنگ و روغن و ورق طلا تولید شده و در انواع و اقسام مختلفی از طرح ها و سایز های متفاوت به فروش می رسد. تولید انواع و اقسام مختلفی از این نوع تابلو موجب می شود که هر فردی با هر سلیقه ای که دارد و برای هر کاربرد و هر مکانی که نیاز به خرید تابلو دارد از این نوع تابلو ها استقبال کند.

تابلو رنگ روغن ورق طلا

ابعاد مختلف تابلو رنگ روغن ورق طلا

تابلو رنگ روغن ورق طلا

تابلوهای رنگ روغن ورق طلا همان طور که در مطلب بالا گفتیم در انواع مختلف سایزهای بسیار متفاوت طراحی و تولید می شوند حال ما در این مطلب می خواهیم به این نکته توجه کنیم،که این تابلو ها که در ابعاد متفاوت تولید شده‌اند چه ویژگی هایی ممکن است داشته باشند و چه کاربردی می توانند در محیط های مختلف داشته باشند.بنابراین تمامی این مطلب را مطالعه کنید تا با این کاربردها و ویژگی ها آشنا شوید.

تابلوهای ورق طلا در ابعاد کوچک با اشکال فانتزی بسیار زیبا مانند بوم های دایره ای شکل بیضی شکل و یا مستطیل یا مربعی به تولید می رسند. معمولاً این گونه از تابلوها در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و در هر گونه دیوار کوچک و یا بزرگی می توانیم این گونه از تابلوها را نصب کنیم.

تابلوهای ورق طلایی که به صورت چند تکه تولید شده‌اند نیز می تواند محبوبیت بسیار خوبی داشته باشد این گونه از تابلو ها به صورت چند بوم یک اندازه و یا چند بوم با سایزهای متفاوت تولید می شوند و بر روی آن ها یک تصویر خاص به صورت تکه تکه شده به نمایش گذاشته می‌شود.این امر می تواند با وجود استفاده از ورق طلا به جذابیت هر چه بیشتر تابلوها بیانجامد. زیرا علاوه بر درخشش ورق طلا روی تابلو جذابیت بسیار زیاد پخش تصویر روی چند تابلوی مجزا می تواند تابلویی خارق العاده را بسازد.

تابلوهای بسیار بزرگ به اندازه یک دیوار نیز با ورق طلا ساخته می شوند که معمولاً در ساخت آنها از خلاقیت تکسچر استفاده میشود.تکسچر برجسته سازی تصاویر می باشد که با استفاده از مواد اولیه خاصی برخی از تصاویر روی تابلو برجسته شده و ممکن است روی آنها ورق‌طلا گذاشته شود یا در زمینه آنها از ورق طلا استفاده شود و به این ترتیب این نوع از تابلو های بزرگ مدرن ترین و جذاب ترین تابلو های موجود در بازار می باشد.

قیمت خرید تابلو رنگ روغن ورق طلا

تابلو رنگ روغن ورق طلا

قیمت تابلو رنگ روغن که با ورق طلا آراسته شده کمی بالا تر از انواع دیگر تابلوهای ورق طلا می باشد.اما نقاشان و تولیدکنندگان تابلوهای فانتزی بسیاری در روزهای خاصی از سال به فروش فوق العاده تابلو های تزیین شده با ورق طلا می پردازند که این امر به نفع مشتری میباشد زیرا با خرید مشتری از تابلوهای ورق طلا که با تخفیف ویژه به فروش می رسند یک خرید بسیار ارزان قیمت اما خارق العاده را خواهد داشت.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.