🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی ورق طلا

فروشگاه تابلو نقاشی اکرلیک ورق طلا

تابلو نقاشی اکرلیک ورق طلا، یکی از جدیدترین نمونه های تابلو نقاشی است که توانسته در بازار کنونی مشتریان زیادی را به خود جذب کند در حال حاضر فروشگاه تابلو نقاشی ورق طلا، انواع و اقسام مدل های جدید و متنوع ترین طرح ها که با ورق طلا ساخته شده اند در سایت درج می نماید تا تمامی افراد بتوانند به این نمونه ها دسترسی داشته باشند.

فروشگاه تابلو نقاشی اکرلیک ورق طلا

مشخصات تابلو نقاشی ورق طلا اکرلیک

مشخصات تابلو نقاشی ورق طلا اکرلیک تابلوهای ورق طلا یکی از زیباترین و جذاب ترین تابلوهایی هستند که در بازار وجود دارند و به عنوان یک وسیله تزئینی و دکوری بهترین گزینه برای خانه های مدرن و لوکس به شمار می آیند. این تابلوها در کنار زیبایی منحصر به فردی که دارند، دارای ویژگی ها و مشخصات به خصوصی هستند که در بخش زیر به آنها اشاره می کنیم.
به طور کلی مشخصات تابلو نقاشی ورق طلا اکریلیک به شرح زیر می باشد:
این تابلوها در طرح های مختلفی مانند طرح پر، پروانه، گل، برگ و … توسط مجرب ترین طراحان و نقاشان کشور با استفاده از رنگ اکرلیک خلق می شوند و در نهایت روکش هایی از جنس طلا بر روی کل و یا قسمتی از اثر کشیده می شود که ترکیب آن با رنگ های دیگر زیبایی بی نظیری را ایجاد می کند.
اغلب این تابلوها در اشکال مربع، لوزی، مستطیل در ابعاد و اندازه استاندارد ساخته می شوند و افراد می توانند متناسب با مکان و محل استفاده آنها را انتخاب نمایند. این نقاشی ها برای استفاده در اتاق خواب، هال پذیرایی، محل کار و … مناسب اند و بهترین هدیه برای تولد و یا مناسب ها به شمار می آیند.
این تابلوها در صورتی که از روکش های اصل و صد در صد خالص طلا ساخته شده باشند، در برابر نور خورشید و رطوبت بسیار مقاوم هستند و در اگر در معرض عوامل بیرونی قرار بگیرند به هیچ عنوان رنگ طلایی آنها کدر نخواهد شد و کیفیت اولیه و جلای خود را از دست نخواهد داد.

قیمت تابلو نقاشی ورق طلا جدید

قیمت تابلو نقاشی ورق طلا جدید قیمت تابلو نقاشی جدید به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد؛ از جمله:

  • ابعاد و اندازه تابلو
  • طرح کار و ریزه کاری ها و پیچیدگی آنها
  • میزان ورق طلای به کار رفته در تابلو

بسیاری از تابلوهای نقاشی اکرلیک ورق طلا بسیار ساده طراحی می شوند ولی در عین حال در هر جایی که نصب شوند، جلوه ویژه ای به آن مکان می بخشند. این تابلوها اغلب نسبت به تابلوهایی که دارای طرح های پیچیده هستند قیمت مناسب تری دارند و اکثریت افراد می توانند تابلوی خاص و مد نظر خود را با قیمت های استثنایی تهیه نمایند.
در صورتی که شما یکی از خریداران هستید، می توانید جهت دیدن نمونه های بیشتر و اطلاع از قیمت ها به سایت مراجعه نمایید و سوالات خود را در زمینه خرید و قیمت عمده از کارشناسان بخش فروش بپرسید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
1 پاسخ
  1. معصومه انصاری
    معصومه انصاری گفته:

    سلام وعرض ادب خدمت مجموعه مداد ابی
    مقاله شما در مورد نحوه ی تولید وفروش محصولاتتون بسیار عالی و دقیق بود این نوع تابلوها برای خونه های مدرن وکلاسیک عالی هستن زیبایی خاصی دارن موفق باشید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.