🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

فروش فوری تابلو رنگ روغن پاییزی

میزان فروش نقاشی ها لزوما ارتباطی با استعداد و توانایی هنری هنرمند ندارد. هنرمند باید بداند که برای چه چیزی نقاشی میکند.

فروش آثار اگر آخرین هدف نباشد، قطعا نخستین هدف هم نخواهد بود.

هیچ گاه نباید کار خود را با قیمتی پایین تر از حد متعارف به بازار عرضه کرد. نباید با شک و تردید با خریدار صحبت کرد.

تابلو رنگ روغن پاییزی یکی از پر طرفدارترین تابلو ها در نقاشی است.

فروش فوری تابلو رنگ روغن پاییزی

آشنایی با تکنیک های نقاشی رنگ روغن

آشنایی با تکنیک های نقاشی رنگ روغن تابلوهای رنگ روغن پاییز در انواع متنوعی جهت خرید و فروش مشتریان به بازار عرضه می شود. تابلوهای نقاشی رنگ روغن نیز همانند هر نوع تابلو تزئینی از نظر کیفیت دارای درجه بندی می باشد. درجه بندی کیفیت از نظر نوع متریال مورد استفاده در تابلو نقاشی است. تابلوهای نقاشی که از متریال بی کیفیت در آن ها استفاده شده است، در هنگام خرید قابل تشخیص نیست اما با گذشت مدت زمان کوتاهی از خرید تابلو نقاشی، رنگ تابلو به سمت مات و تیره شدن تغییر می کند. در برخی موارد ممکن است با ترک های ریز رنگی بر روی تابلو مواجه شوید. به این ترتیب پیشنهاد ما به مشتریان عزیز این است که از مراکز معتبر، تابلو نقاشی رنگ روغن را خریداری کنند.

به هنگام نقاشی رنگ روغن، هنرمند باید سه قاعده متداول نقاشی رنگ روغن را رعایت کند: 1. قاعده از کم به زیاد نقاشی رنگ روغن: وقتی لایه لایه کار نقاشی را انجام می دهید، هر لایه جدید باید از لایه قبلی انعطاف پذیرتر باشد. برای رعایت کردن این قاعده در هر لایه جدید از ماده پایه بیشتری استفاده می شود.

2. دومین اصول نقاشی رنگ روغن غلیظ روی رقیق: در لایه های زیرین نقاشی باید از رنگ روغن رقیق استفاده شود و نازک کار شود و روی آن ها لایه های غلیظ کار شود. اگر روی نقاشی های ایمپاستو، لایه های رقیق کار شود، نقاشی رنگ روغن احتمالا ترک می خورد.

3. قاعده سوم نقاشی رنگ روغن: استفاده از رنگ هایی که به آهستگی خشک می شوند در مقابل رنگ هایی که به سرعت خشک می شوند، رنگ هایی که سرعت خشک شدن آهسته دارند نباید پشت سر هم در لایه های زیری کار شوند زیرا وقتی از رنگ هایی که سریع خشک می شوند بر روی آن ها استفاده شود، ممکن است نقاشی رنگ روغن شما ترک بخورند.

سطحی که در رنگ روغن استفاده می شود و معمول است، پارچه کرباس کشیده شده و قرار گرفته در یک قاب چوبی است. این بوم باید قبل از نقاشی کشیدن آماده شود در ابتدا باید به آن روغن زد.

فروش فوری تابلو رنگ روغن در بیشتر مناطق ایران وجود دارد.

بازار خرید تابلو رنگ روغن پاییزی

بازار خرید تابلو رنگ روغن پاییزی زیبایی دکوراسیون و توجه به چیدمان وسایل خانه جزو اصلی‌ترین وظایف خانم‌ها می‌باشد.

استفاده از انواع تابلوهای نقاشی در طراحی دکوراسیون خانه بسیار موثرند. به گونه‌ای که با خرید تابلو رنگ روغنی در بخشی از خانه می‌تواند جذابیت خانه را چند برابر کند.یکی از مزیت‌های خرید تابلو نقاشی این است که بخش وسیعی از فضای یک دیوار را می‌توان با نصب کردن آنها پوشش داد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.