🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن با ورق طلا

قیمت تابلو رنگ روغن با ورق طلا امسال

افراد خوش سلیقه همیشه در طراحی منزل از تابلوها استفاده می کنند چون جلوه ای طبیعی و منحصر به فردی به فضا می دهد و به خوبی چشم بیننده را خیره می کند. این لوازم تزیینی دارای طرح و رنگ های متنوعی هستند که تابلو رنگ روغن با ورق طلا جز شیک ترین و با ارزش ترین ها به شمار می رود. قیمت این تابلو امسال با سالهای قبل قابل مقایسه نیست چون تورم باعث شده تا نرخ مواد اولیه بکار رفته افزایش پیدا کند.

تابلو رنگ روغن با ورق طلا

 

مشخصات تابلو رنگ روغن با ورق طلا اصل

تابلو رنگ روغن با ورق طلا

تابلو رنگ روغن برجسته آن هم با ورق طلا اصل دارای جلوه فوق العاده ای بوده  مشخصات بارزی دارد که شما با دیدن آن می توانید براحتی آن را تشخیص دهید. این مشخصه ها عبارتند از:

  • به کار رفتن طلا باعث شده تا رنگی طلایی و براق داشته باشد که به آینه ای زرد شبیه است و در انعکاس نور هم تاثیر بسزایی دارد.
  • استفاده از رنگ روغن در کنار طلا جلای بیشتری به کار بخشیده و برجستگی آن را دو چندان کرده است به همین دلیل برای خانه های لوکس بهترین گزینه است.
  • از دیگر مشخصات می توان به وزن سبک تابلو اشاره کرد که قابلیت جابجایی را دارد و شما می توانید آن را در هر فضایی از خانه و اداره قرار دهید.
  • ثابت بودن رنگ امکان تمیز کردن تابلو را به شما می دهد و می توانید به آسانی آن را گردگیری کنید.
  • مهمترین مشخصه می توان بها و ارزش زیاد باشد که قابل قیاس با نمونه های دیگر نیست.

خرید تابلو رنگ روغن با ورق طلا برجسته

تابلو رنگ روغن با ورق طلا

خرید تابلو رنگ روغن برجسته برای افرادی که دوست دارند دیزاینی شیک و لاکچری داشته باشند بهترین گزینه به شمار می رود. این روزها با رشد فناوری و تکنولوژی شکل معاملات با مشتریان تغییرات زیادی کرده است. اینترنت باعث به‌ وجود آمدن کسب ‌و‌‌کارهای جدیدی شده است. یکی از کسب و کارهایی که به‌ تازگی به این سمت حرکت کرده امکان خرید فروش اینترنتی و آنلاین است. .

خرید از تولید کننده هم بهترین گزینه برای مصرف کننده است چون نرخی که تولیدی در فرآیند تولید مشخص می کند نسبت به بازار مناسب تر است از این رو خرید مستقیم و بدون واسطه بهترین تابلو از تولیدی هزینه کمتری را در بر می گیرد که برای مشتری صرفه اقتصادی دارد.

خرید این تابلو با کیفیت به روش های حضوری و غیر حضوری انجام می شود که در روش اول شما با مراجعه به فروشگاه می توانید خرید خود را انجام دهید و در روش دوم از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت فروشگاهی امکان پذیر است و شما در اسرع وقت خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.