🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی ورق طلا

قیمت تابلو نقاشی ورق طلا سال جدید

تابلو نقاشی ورق طلا به دلیل جلوه خاصی که دارد جایگاه ویژه ای در کوراسیون منزل و اداره و محیط های مختلف پیدا کرده و مردم از این هنر گران بها استقبال زیادی می کنند. این تابلو دارای سایزهای مختلف بوده که شما می توانید متناسب با مساحت محیط خرید خود را انجام دهید. قیمت تابلو در سال جدید به نسبت سال های قبل افزایش چشمگیری داشته که این به دلیل تورم و نرخ مواد اولیه است که روندی صعودی پیدا کرده است.

تابلو نقاشی ورق طلا

 

جدیدترین طرح تابلو نقاشی ورق طلا

تابلو نقاشی ورق طلا

جدیدترین تابلو نقاشی ورق طلا توسط هنرمندان خوش ذوق و با الهام گرفتن از طبیعت و مناظر زیبای آن کشیده شده است. در این تابل هنرمند سعی دارد تا با استفاده از روکش طلا تمام جزییات را به خوبی نمایان کرده و جلوه کار را دو چندان کند.‌ بکاربردن طلا در انعکاس نور تاثیر بسزایی دارد و زیبایی تابلو را هم دو چندان می کند.

طرح های جدید بیشتر مدرن و سنتی و تلفیقی از هر دو هستند که این امر به ذوق و استعداد هنرمند بر می گردد. چون بیشتر مردم طبیعت را دوست دارند و حس و خوبی از آن می گیرند هنرمند هم سعی می کند تا مطابق با سلیقه علاقه مندان کار خود را انجام دهد. ترکیب رنگ های تیره و روشن در کنار طلا باعث شده تا کار طبیعی تر به نظر برسد.

استفاده از مواد اولیه درجه یک در کیفیت کار تاثیر بسزایی دارد و باعث می شود تا کارهای جدید بسیار براق و درخشان باشند.

نمایشگاه بزرگ انواع تابلو نقاشی

نمایشگاه بزرگ انواع تابلو نقاشی در این نمایشگاه تابلو نقاشی در نمونه های مختلف وجود دارد که هر سلیقه ای را به خوبی پوشش دهی می کند. حراجی ها و نمایشگاه های فصلی که تولیدی راه اندازی می کند بهترین مراکز برای تهیه محصول ارزان هستند. شرکت های تولیدی که سابقه بیشتری در زمینه تولید دارند و هزینه کمتری را برای تولید صرف می کنند به راحتی می توانند محصول را با نازلترین قیمت به دست مصرف کنندگان برسانند.

هنرمندام مختلف در نمایشگاه هر ساله شرکت می کنند و اثار خود را در معرض فروش قرار می دهند. این شرکت ها همچنین در کار صادرات هم فعالیت دارند و محصولات شان را به کشورهای گوناگون صادر می کنند.

این نمایشگاه اینترنتی با در اختیار گذاشتن امکان مشاهده ی قیمت کالا ها و امکان مقایسه ی آنها و همچنین با عرضه ی مستقیم این محصولات، توانسته قیمت مناسب و کیفیت بسیار زیادی را فراهم کند. امروزه فروش اینترنتی مورد توجه بیشتر خریداران قرار گرفته است چون از این طریق می توانند در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
1 پاسخ
  1. احمد رضا
    احمد رضا گفته:

    سلام میشه طرح های دیگه رو تو سایت قرار بدید یا راهنمایی کنید کجا نمونه های دیگه رو ببینم و قیمت رو لطف کنید بگید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.