🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی مینیمال

قیمت تابلو نقاشی مینیمال در طرح جذاب

قیمت تابلو نقاشی مینیمال در طرح های جذاب و خاص، بر اساس عوامل مختلفی از جمله ابعاد تابلو، جنس قاب، نوع طرح، شیوه ساخت، محل خرید، نوع خرید و … متفاوت است. این نوع تابلو نقاشی ها اگر از مواد اولیه ای مانند رنگ روغن، زغال و پاستل تهیه شده باشند، دارای قیمت بالاتری خواهند بود. برای خرید تابلو نقاشی های مینیمال ارزان و مقرون به صرفه، می توانید اندازه های کوچک را انتخاب کنید چرا که به لحاظ قیمت مناسب تر از ابعاد بزرگ تر هستند.

تابلو نقاشی مینیمال

 

طرح های زیبای تابلو نقاشی مینیمال

تابلو نقاشی مینیمال

گروهی از انواع تابلو نقاشی های مینیمال و هندسی وجود دارند که بسیار زیبا هستند و از طرح های خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشند. این تابلوهای ساده در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارند و همچنان استفاده از آنها رو به گسترش است.

مینیمالیسم یک سبک هنری است که در آن هنرمند با استفاده از حداقل ها اثر خود را خلق می کند. آنچه از این روش به دست می آید اثری ساده و به دور از شلوغی است. تابلو مینیمال در بین تابلوها هماهنگی و سازگاری بیشتری با معماری و دکوراسیون مدرن و امروزی دارد. از مزایای این تابلوها می توان به زیبایی و سادگی طرح های زیبای آنها که به دلیل استفاده حداقلی از عناصر و جزئیات می باشد؛ اشاره کرد.

استفاده هوشمندانه از رنگ نیز موجب آرامش ساکنان می شود. همچنین این تابلو دارای طرح انحصاری و غیرتکراری است. از این رو هیچ گاه خریدار را خسته و دلزده نمی کند.

تابلو مینیمال به انواع مختلف ساخته می شود. اغلب تابلوهای مینیمال با استفاده از نقاشی یک طرح تجسمی رو بوم، چوب، کاغذ و … حاصل می شوند. برخی از این تابلوها نیز با چاپ یک عکس یا طرح مینیمال روی شاسی یا تخته به دست می آید.

فروش انواع تابلو نقاشی مینیمال

تابلو نقاشی مینیمال

فروش تابلو نقاشی مینیمال به صورت چاپی و نقاشی شده صورت می گیرد که توسط فروشندگان مختلفی انجام می گردد. در تمام کشورهای دنیا از این تابلوهای زیبا علاوه بر منازل در مکان های مختلف مانند شرکتها و دفاتر تجاری نیز استفاده می شود.

این تابلوها هم به صورت تکی و هم به صورت عمده در تعداد بالا به فروش می رسند.  اگر در مناطقی ساکن هستید که به این تابلوهای زیبا دسترسی ندارید و یا نمی توانید جدیدترین طرحها را خریداری کنید، می توانید از سایت های فروش معتبر مانند همین سایت، خرید خود را انجام دهید.

باید بگوییم که این مرکز فروش بهترینها را برای مشتریان آماده کرده و عرضه می کند. برای خرید انواع تابلو نقاشی رنگی در ابعاد مختلف و طرح های جدید، می توانید از طریق راه های ارتباطی (تلفنی و اینترنتی) اقدام نمایید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.