🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت روز تابلو نقاشی رنگ روغن

تابلو های نقاشی زیبایی بخش دکوراسیون داخلی می باشند. تابلو نقاشی رنگ روغن با طرح های متنوع به بازار فروش تابلو نقاشی عرضه می شود. قیمت تابلو نقاشی رنگ روغن، هر روز در حال تغییر می باشد. با این حال این قیمت به عوامل زیر بستگی دارد.

  1. ابعاد تابلو
  2. نوع تکنیک کار شده
  3. شکل قاب
  4. – وزن تابلو
  5. کیفیت رنگ ها
  6. زیبایی طرح تابلو
  7. جنس و کیفیت بوم

 

طرح های زیبا تابلو نقاشی رنگ روغن

سوژه های تابلو های نقاشی یا طبیعت جاندار هستند یا طبیعت بی جان. طبیعت جان دار به طرح هایی گفته می شود که از موجودات جاندار و یا منظره ها کشیده شده باشند. طرح هایی همچون درختان، پرندگان، انسان ها، پرتره، مناظر، دشت ها، کوه ها، گیاهان، گل ها، آبشار ها، زندگی جمعی انسان ها، آیین ها، جشن ها و… طبیعت بی جان به طرح هایی نسبت داده می شود که از وسایل و موجودات بی جان ترسیم شده باشند.

طرح هایی مانند آلات موسیقی، آشپزخانه، خانه های اشرافی، قوری ها، لیوان ها، عینک، تیر برق، ماشین ها، قطار ها، دوچرخه، کلبه ها، و… با توجه به مثال ها متوجه شدید که تابلو های نقاشی رنگ و روغن سوژه های مختلفی دارند.

هر چیزی که در اطراف ما قابل ترسیم باشد، می تواند به عنوان سوزه برای ترسیم تابلو مورد استفاده قرار بگیرد. حال تصور کنید که هر کدام از طرح ها را می توان با سبک های مختلفی به وسیله ی رنگ و روغن نقاشی کرد.

از سبک های نقاشی می توان به: کوبیسم، مدرن، کلاسیک، اسلامی، ایرانی، دارک، کودکانه، رئال، انیمه، واقع گرایانه، تخیلی، مینیمال و… را نام برد. هر کدام از این سبک ها ویژگی ها و زیبایی خاص خود را دارند.

فروش انواع تابلو نقاشی رنگ روغن

پس از ترسیم تابلو های نقاشی رنگ و روغن و اماده سازی نهایی آنها، تابلو ها به بازار فروش عرضه می شوند. خرید تابلو با خرید سایر وسایل و… ها متفاوت می باشد. در خرید تابلو مهم ترین عامل، سلیقه مشتری می باشد.

شاید یک تابلو به چشم مشتری ای نا زیبا، همان تابلو به چشم مشتری دیگر زیبا و هنرمندانه بیاید. از این رو شما باید با توجه به سبک مورد علاقه خود، تابلو را با سلیقه شخصی تان خریداری نمایید.

عنصر مهم دیگر در خرید تابلو این است که ببینید آیا تابلو مورد نظرتان با دکوراسیون محلی که قرار است تابلو در آن نصب شود هماهنگی دارد یا خیر. تابلو های رنگ و روغن حاصل ماه ها و در برخی موارد سال ها تلاش نقاشان هنرمند می باشند. از این رو قیمت تابلو ها ممکن است در نظر اول گران جلوه کند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.