🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی مینیاتوری

قیمت انواع تابلو نقاشی مینیاتوری

قیمت انواع تابلو نقاشی مینیاتوری با توجه به کیفیت و سایز این محصولات متفاوت می باشد، اما این مرکز انواع مختلف این تابلوها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تری به مشتریان عرضه می کند و همین امر موجب شده که بیش تر هنر دوستان برای تهیه تابلوهای نقاشی مینیاتوری به این مرکز مراجعه نمایند. تابلو مینیاتوری در بین تابلو ها یکی از پرفروش ترین نوع این کالا می باشد.

قیمت انواع تابلو نقاشی مینیاتوری

معرفی تابلو نقاشی مینیاتوری

معرفی تابلو نقاشی مینیاتوری تابلو نقاشی مینیاتوری از جمله تابلوهایی می باشد که می تواند طبیعت را در غالب کوچکی به تصویر بکشد. این نوع نقاشی از اوایل قرون بعد از اسلام در ایران رواج داشته است.

شیوه کشیدن  این نوع تابلوهای نقاشی در کشور بسیار متنوع می‌ باشد و هر یک از نقاشان و استادان که در تولید این تابلو ها مشغول به فعالیت هستند، روش‌های خاص به خود را دارند.

در واقع مینیاتور در فرهنگ لغت فارسی به معنی کوچکتر نشان دادن می باشد، که نقاشی های مینیاتوری نیز طبیعت را در اندازه‌های کوچک تری نشان می دهند.

در تهیه این تابلوها از رنگ های طلایی نیز استفاده می گردد به خاطر که این رنگ می‌ تواند موجب روح دادن به این محصول شود.

تمامی طرح های تابلوهای نقاشی توسط قلم های کوچک و بزرگ طراحی می گردند به همین خاطر دارای ظرافت و زیبایی خاصی می باشند که استفاده از آن ها می تواند دکوراسیون منزل یا محل کار شما را بسیار خاص و شیک نماید.

فروشگاه آنلاین عرضه کننده تابلو نقاشی مینیاتوری

فروشگاه آنلاین عرضه کننده تابلو نقاشی مینیاتوری در فروشگاه آنلاین تابلو نقاشی مینیاتوری این محصولات در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی درون سایت قرار گرفته اند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین با مشاهده نمونه های مختلف این تابلوها محصول مورد نظر خود را به راحتی یافت نمایید‌

در سایت ما بهترین و درجه یک ترین نوع این تابلوها قرار گرفته اند که شما می توانید با خرید آنلاین، محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید. فروشندگان این مرکز با خرید مستقیم و بدون واسطه تابلو مینیاتوری از تولید کنندگان آن ها را با درصد سود اندکی در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. بنابراین می توان گفت که خرید از این مرکز برای خریداران این کالا مقرون به صرفه تر می شود.

همچنین لازم است عنوان شود که توزیع کننده اصلی تابلو مینیاتوری در کشور نمایندگی ما می باشد که با عرضه بهترین نوع این محصولات توانسته است مشتریان بسیاری را از سراسر کشور جهت خرید این کالا جذب نمایند.

با توجه به این که این تابلوها دارای طرح های گوناگون و همچنین کیفیت بالایی هستند امروز تعداد بالایی از آن ها نیز به کشورهای همسایه صادر می گردد.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.