🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

تابلو رنگ روغن اتاق کودک خواب پذیرایی

بهترین و زیبا ترین وسیله ی تزیینی برای پذیرایی و اتاق خواب کودک تابلو کلاسیک می باشد که جلوه ی خاصی به آنها می بخشد. برای زیبایی دکوراسیون منازل، تابلوهای نقاشی بیشتر از هر وسیله ی دیگری در دکوراسیون تاثیر گذار می باشند. تابلوهای نقاشی می توانند روح تازه ای به فضای داخلی منزل یا محل کار ببخشند. تابلوهای نقاشی می توانند الهام گرفته از یک منظره یا طبیعت زیبا باشند و یا یک چهره ی محبوب را نمایش دهند. تابلو رنگ روغن پرطرفدار ترین نوع تابلوها می باشد که معمولا در منازل کاربرد زیادی دارد. از مشخصات رنگ روغن که آن را از مواد نقاشی دیگر مثل آبرنگ جدا می کند انعطاف پذیری بیشتر، درخشندگی، شفافیت و خشک شدن آرام آن می باشد. پیشینه ی تابلوهای رنگ روغن به سال 650 میلادی بر می گردد که اولین نمونه های این تابلوها در غارهای بامیان در کشور افغانستان دیده شد. از تابلوهای رنگ روغن در مکانهای مختلف مثل ادارات، محیط خانه، کافی شاپها، رستورانها، مطب پزشکان و غیره برای زیبایی بیشتر استفاده می کنند. همان طور که از اسم آن پیداست نقاشی رنگ روغن با رنگهای روغنی انجام می شود و روغن به کار رفته در رنگهای روغنی معمولا از جوشاندن بذر کتان و گرفتن روغن آن بدست می آید.

تابلو

تابلو رنگ روغن اتاق کودک

مناسب ترین تابلو دکوراتیو رنگ روغن برای استفاده در اتاق کودک نقاشی شخصیتهای کارتونی می باشد تا کودکان را به خوابیدن در اتاقشان علاقه مند کند. نقاشی روغنی مورد علاقه ی بسیاری از مردم قرار گرفته است زیرا از ویژگیهای این نقاشی رازهای بزرگی است که درون آن وجود دارد و همین موضوع باعث شده که این سبک نقاشی نسبت به سایر نقاشیها از اعتبار بیشتری برخوردار باشد.

تابلو رنگ روغن اتاق خواب

اگر می خواهید از نقاشی چهره رنگ روغن برای تزیین اتاق خواب بهره ببرید بهتر است از تابلوهایی استفاده کنید که رنگهای آرامش بخشی داشته باشند. تابلوهای نقاشی رنگ روغن در انواع مختلفی وجود دارند که شامل نقاشی مدرن، نقاشی چهره، نقاشی کودک، نقاشی منظره، نقاشی چند تکه، نقاشی گل و نقاشیهای تخصصی شغلی می باشند. نقاشیهای رنگ روغن از اصلی ترین متدهای نقاشی در دنیا می باشند و به قدری در دنیا محبوب هستند که برخی از این تابلوها با قیمتهای بسیار بالا به فروش می رسند.

تابلو رنگ روغن

تابلو رنگ روغن برای پذیرایی

بهتر است برای قسمت پذیرایی خانه که معمولا محل برگزاری مهمانیهای مختلف می باشد از تابلو نقاشی زیبا رنگ روغن با طرحهای منظره و طبیعت استفاده کنید. در حالت کلی تابلوهای رنگ روغنی دسته بندیهای مختلفی دارند: براق: تابلوهای رنگ روغن براق ماندگاری بالا و عمر طولانی تری دارند و بهتر است این تابلوها را در محیطهایی قرار داد که نور آفتاب می تابد زیرا براق بودن آنها بیشتر به چشم می آید. مات: با استفاده از رنگهای روغن مات تابلوهای نقاشی مدرن خلق می کنند. تابلوهای مات از حساسیت بالایی برخوردارند و بهتر است آنها را در محیطی قرار داد که تابش نور آفتاب در آن جا کمتر می باشد زیرا ترمیم آنها بسیار دشوار و پر هزینه است.

 

تابلو رنگ روغن خانه

معمولا از تابلو برجسته با طرح خانه و منظره در رستورانها استفاده می کنند تا جلوه ای هنری به فضای آنها ببخشند. تابلوهای رنگ روغن به شیوه ی مدرن جزو پیشرفته ترین سبک در تکنیک رنگ روغن می باشند و از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردار هستند. این سبکهای مدرن معمولا به شکل یک ایده یا فکر و خیال می باشند که در ذهن نقاش وجود دارند و هنرمند سعی دارد تا نگاه خود را به جهان بازتاب کند. نقاشی مدرن به عنوان نقاشی چند بعدی نیز شناخته می شود و جزو خاص ترین تابلوهای تزیینی به شمار می رود.

 

تابلو رنگ روغن خانه باغ

از آن جا که تابلو رنگ روغن سبد با طرح خانه باغ بسیار آرام بخش و خاص می باشد برای استفاده در مراکز روانشناسی کاربرد زیادی دارد تا این آرامش را به بیماران نیز القا کند. تابلوهای نقاشی رنگ روغن مدرن سبکهای مختلفی دارند که عبارت اند از: رئالیسم: این نوع سبک واقع گرا می باشد و موجودات و اشیا را همان گونه که هستند نشان می دهد به طوری که زشت را زشت و زیبا را زیبا ترسیم می کند. اکسپرسیونیسم: این نوع سبک برای القای هیجانات شدید هنرمند می باشد و با رنگهای تند و اشکال کج و معوج طراحی می شود. امپرسیونیسم: این نوع نقاشی برای نشان دادن دریافت و برداشت هنرمند از دیده های زود گذر با به کار بردن رنگهای تجزیه شده و تابناک می باشد. رومانتیسیسم: این نوع سبک برای به تحقق بخشیدن ایده های شخصی هنرمندان رمانتیک می باشد.

تابلو رنگ روغن کوچه باغ

یکی از جذاب ترین طرحهای تابلو برجسته مدرن طرح کوچه باغ می باشد زیرا افراد با نگاه کردن به آن می توانند خود را درون نقاشی حس کنند. از ویژگیهای بارز نقاشی رنگ روغن این است که دارای نظم و ظرافت در کنار تعادل و سادگی می باشد و بیننده ی نقاشی با مشاهده ی آن می تواند به مفهومی که در ذهن نقاش بوده پی برده و آن را درک کند. تابلوهای رنگ روغن در نقشهای مختلفی ارائه می شوند که شامل تابلو رنگ روغن دکوریشن برجسته، تابلو رنگ روغن با ورق طلا، تابلو رنگ روغن با پودر مل و تابلو رنگ روغن با خمیر سرامیک می باشند.

تابلو رنگ روغن دیوار

برای نصب تابلو نقاشی رنگ روغن روی دیوار از قابهای سبک استفاده کنید و توجه داشته باشید که تابلو دچار آسیب دیدگی نشود. برای محافظت از تابلوهای رنگ روغن بهتر است از قاب و شیشه بر روی آنها استفاده کنید و آنها را به دور از آلودگی و گرد و غبار نگه دارید تا بافتشان آسیب نبیند. برای گرد گیری این تابلوها از برس نرم و خشک استفاده کنید همچنین آنها را در محیطهای مرطوب مانند حمام یا نزدیک آشپزخانه نصب نکنید. تابلوهای رنگ روغن معمولا از قیمت بالا تری نسبت به تابلوهای دیگر برخوردارند زیرا مهارت در کار رنگ روغن بسیار دشوار است و کشیدن یک تابلو و تکمیل آن توسط هنرمند زمان زیادی را صرف می کند همچنین خرید وسایل این نقاشیها مثل رنگ، بوم و قلموها به هزینه ی زیادی نیاز دارد.

تابلو رنگ روغن داداشی

به دلیل جذابیت فراوانی که این نقاشیها دارند هنرمندان بسیاری در دنیا مثل استاد داداشی به کشیدن تابلو رنگ روغن علاقه مند شده و آثار درخشانی را خلق کرده اند. همان طور که می دانید درون تابلوهای رنگ روغن احساس خاصی نهفته است که می توانند نگاه و فکر مخاطبان را به مدت طولانی درگیر کرده و انرژی مثبت و روح تازه ای را به محل زندگی القا کنند. به همین دلیل استفاده از این تابلوها در طراحی داخلی، جذابیت و گیرایی محیط مورد نظر شما را افزایش می دهد. برای خرید این تابلوهای زیبا و منحصر به فرد به فروشگاهی معتبر نیاز دارید تا بتوانید اصیل ترین و باکیفیت ترین نقاشیها را با اطمینان خاطر تهیه کنید. شما می توانید برای تهیه ی این تابلوها را با تابلو رنگ روغن و با طرحها و رنگهای متفاوت و زیبا سفارش خود را در سایت فروشگاه ما به صورت آنلاین ثبت کرده و با قیمت مناسب تابلوی مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.