🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت خرید تابلو نقاشی رنگ روغن

به دسته از تکنیک های نقاشی با استفاده از رنگ روغن، نقاشی روغنی میگویند که با جوشاندن بذر گیاه کتان روغن آن به دست می آید.

نقاشی های رنگ روغن بسیار گران قیمت هستند و قیمت خرید تابلو نقاشی رنگ روغن شده را می توانید در نمایشگاه های نقاشی و یا سایت های فروش آثارهنری به دست آورید.

ابتدایی ترین نقاشی های رنگ روغن در سال ۶۵۰ میلادی در غار های بامیان که در مناطق مرکزی افغانستان است، کشیده و ترسیم شد.

از حدود سال ۱۴۰۰ میلادی برای اولین بار تابلوی رنگ روغن بر روی دیواری مستقل کشیده شد که ترکیب آن از پیگمنت پودری با آب و زرده تخم مرغ بود.

تابلو نقاشی رنگ روغن

رنگدانه های رنگ روغن بر پایه سرب و کادمیوم یا همان سنتتیک و پلیمر هستند.

برای جلا دادن تابلو نقاشی رنگ روغن از حلال های مختلفی مانند تینر و روغن های گیاهی به کار می گیرند.

تابلوهای نقاشی رنگ روغن به گونه ای زیبا و طبیعی هستند که گویی روح و جان نقاش در آن  دمیده شده است.

اینگونه نقاشی ها به طرز عجیبی دیدگان را ربوده و همه گان را مجذوب خود می نماید.

تابلو نقاشی شاهکار هنری در نقاشی هستند.

روغن های به کار رفته در رنگ روغن، بسیار متنوع است که رایج ترین آنها عبارت است از: روغن گردو، روغن گلرنگ، روغن دانه خشخاش و روغن برزک که مهمترین تفاوت آنها در درخشندگی است و درنگ تابلو نقاشی ها بسیار مشخص است.

قیمت تابلو نقاشی رنگ روغن

آثار متعددی در تابلوهای نقاشی به وجود می آید که بسیار چشم نواز هستند و درست است که میگویند بر روی آثار هنری نمی توان قیمت گذاشت اما قیمت تابلو نقاشی رنگ روغن جدای از ارزش معنوی که در درون آن نهفته است، به طرح و نقش روغن به کار رفته و خلاقیت نقاش نیز، بستگی دارد.

رنگ روغن در نقاشی نقشی بسزا و کاربرد بسیاری دارد که به دو نوع براق و مات تقسیم می شود.

رنگ روغن مات دوام و ماندگاری کمتری نسبت به براق دارد و برای برطرف نمودن ایرادات سطوح داخلی ساختمان هم به کار می رود اما رنگ های براق را به علت ماندگاری بالای آن برای نقاشی درب های آهنی نیز، استفاده می نماید.

به جهت براق بودن است که این رنگ را بیشتر در معرض نور آفتاب قرار می دهند، در واقع نقاشی هنری دو بعدی است که حس موجود در اشیا را به صورت تصویر به ما نشان میدهد.

خرید تابلو نقاشی رنگ روغن

نقاشی رنگ های متفاوتی دارد از قبیل:

  • نقاشی رنگ روغن
  • گواش
  • اکریلیک
  • آبرنگ
  • رنگ

که بسیار آنها را شنیده ایم و هر کدام از آنها قیمت متناسب با خود را دارد اما برای خرید تابلو نقاشی رنگ روغن خریداران دقت بیشتری می نمایند چرا که این گونه نقاشی دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر نقاشی ها هستند.

رنگ روغن مدت زمان بیشتری خیس میماند و آهسته تر خشک میشود که راحت تر میشود حاشیه های تصویر را پنهان نمود، به همین علت نقاش فرصت دارد اشتباهات خود را اصلاح و آثار زیباتری خلق نمایند.

دیگر برتری رنگ روغن این است که کیفیت قبل و بعد از خشک شدن آن هیچ فرقی نمی کند به همین علت رنگ روغن کاربردهای بسیاری برای طراحی فضای باز دارد.

مهمترین تمایز آن نسبت به رنگ های دیگر این است که در مجاورت با اکسیژن سریع خشک نمی شود.

خرید تابلو نقاشی رنگ روغن اصل

تابلوهای رنگ روغن نمای بسیار زیبایی به مکان ها مختلف می دهد.

برای خرید نقاشی رنگ روغن گل بایدبه خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری آن ب دقت شود.

هرچه روغن بهتر باشد نقاشی پدیدار شده در تابلو ها طبیعی تر به نظر می آیند، پس اصل بودن رنگ حائز اهمیت است و در خرید آن از اصل بودنش مطمئن شوید.

رنگ های تقلبی موجب از بین رفتن اثر شما می گردد که در نتیجه از قیمت آن کاسته می شود.

اگر خودتان از رنگها اطلاعات کافی ندارید قصد خرید تابلو نقاشی رنگ روغن اصل را دارید، حتماً از کسی مشورت بگیرید که در این این حوزه مهارت ها و تجربیات لازم را دارد و میتواند نقاشی های تقلبی را از اصل تشخیص دهد و سعی نمایید که از مراکزی مانند نمایشگاه های برپاشده در سطح شهر خریداری کنید.

خریدار تابلو نقاشی رنگ روغن

هر چیزی مشتری و خریدار خودش را دارد که تابلو نقاشی این نیز از این قاعده مستثنا نیست.

خریدار تابلو نقاشی رنگ روغن عموما به دنبال خرید تابلوهای با ارزش و با کیفیت است و این موضوع را به خوبی میداند که تابلو ها را بر اساس زیبایی آن قیمت گذاری می نمایند.

همچنین اطلاعات بیشماری نیز دراین زمینه دارد. خریدار میداند که شاید نقاشی رنگ روغن پس از یک ماه خشک به نظر برسد اما واقعیت این است که برای خشک شدن باید حداقل یک سال تمام بگذرد و جلا بخشیدن نهایی بعد از از این زمان انجام می گیرد.

یا اینکه وقتی به نقاشی نگاه می کند متوجه میشود که آیا رنگ روغن رابا موادی ارزان قیمت رقیق کرده اید یا گران قیمت با نگاه کردن به نقاشی کیفیت تابلو را به خوبی می سنجد.

خرید و فروش تابلو نقاشی رنگ روغن

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که خرید و فروش تابلو نقاشی رنگ روغن در چه فضایی انجام می گردد؟ خرید و فروش و مبادله این تابلو ها بیشتر در کالری های هنری به صورت حضوری انجام می شود.

امروزه با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی سایت های فروشگاهی و ویترینی به وجود آمدند که به عنوان گالری فروش مجازی نقاشی های روغنی را در معرض فروش قرار می دهند.

علاوه بر تابلوهای رنگ روغن، آبرنگ، نگارگری و نقاشی روی چرم نیز در این فروشگاه ها به فروش میرسد. این نقاشی ها را یا خود هنرمند به صورت مستقل به فروش می رساند و یا اینکه به واسطه همین گالری ها می فروشد.

در تعیین قیمت نقاشی مواردی مانند ابعاد و اندازه نقاشی، سابقه و رزومه هنرمند، تکنیک و متریال موجود و در نهایت محل و نوع ارائه دخیل هستند.

در مورد ابعاد و اندازه باید بگویم که آثار هنری هر قدر بزرگتر باشد قیمت بیشتری بر روی آن نهاده می شود.

هرچه تکنیک بیشتر و خلاقیت بهتری به کار رفته باشد قیمت نقاشی افزایش می یابد و نقاشی های رنگ محور از نمونه بدون رنگ با ارزش تر هستند.

فراموش نکنیم که سابقه و رزومه کاری هنرمند یا همان امضای نقاش چیزی نیست که یک شبه به دست آمده باشد و این سابقه در قیمت گذاری نیز تاثیر بسزایی دارد.

به این نکته نیز توجه نمایید که سلیقه در انتخاب قاب و تبلیغات آن در محل ارائه بر قیمت تاثیر می گذارد.

خرید تابلو نقاشی رنگ روغن دیجی کالا

امروزه هنرمندان بیشتر از از زمان های گذشته محصولات هنری خود را در سایت های فروشگاهی و به صورت اینترنتی به فروش میرسانند.

دیجی کالا یک نمونه از این سایت هاست ست که خرید نقاشی رنگ روغن طبیعت از دیجی کالا بسیار مقرون به صرفه است.

این فروشگاه اینترنتی کاملاً ایرانی است که اقدام به ایجاد سایت فروش نموده تا هنرمندان بتوانند تابلو نقاشی های خود را در این فضا به فروش برساند.

در سال‌های گذشته هنرمندان آثارخود را به صورت فیزیکی عرضه می‌نمودند که این امر موجب می گشت عمده ای از سود خودشان را به عنوان کمیسیون به گالری ها واگذار نمایند.

با ورود اینترنت در فضای کسب و کار این کمیسیون ها و مبالغ تا سطح قابل توجهی کاهش یافت، از این رو علاقه مندی ها برای ارائه فروش مجازی آثار به شدت افزایش یافت و فروش آنلاین راهی برای سودآوری بیشتر تبدیل گردید.

نمونه تابلو نقاشی رنگ روغن

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیش از از هزاران هزار نمونه تابلو نقاشی رنگ روغن توسط هنرمندان سرتاسر جهان به تصویر کشیده شده است که در هر کدام از آنها به طور مجزا به موضوعی پرداخته شده است.

عده ای طبیعت را به تصویر کشیده اند و عده ای دیگر زندگی روزمره، کائنات، مراسمات مذهبی، میهمانی ها و حیوانات را به طور چشم نوازی ترسیم نموده اند.

اما در بین آن ها تابلو نقاشی هایی دیده می شود که از نظر رنگ، خلاقیت و طراحی شگفت انگیز است و  عموما در موزه های هنری مشهور نگهداری می شوند.

مهم ترین نقاشی های رنگ روغن در دنیا کدام است؟

ـ نقاشی معروف مونالیزا اثری از لئوناردو داوینچی

ـ نقاشی رنگ روغن نگهبان شب اثری از رامبراند ون راین

ـ نابلو نقاشی رنگ روغن ندیمه ها اثر دیگو ولاسکز

ـ نقاشی دختری با گوشواره مروارید اثر یوهانس ورمیر

ـ مادر ویس لر اثر جیمز مک نیل ویسلر

ـ شب پر ستاره اثر ونسان ونگوگ

ـ گیتاریست قدیمی اثر پابلو پیکاسو

ـ گوتیک آمریکایی اثر گرانت وود

ـ گرنیکا اثر پابلو پیکاسو

نقاشی رنگ روغن خانه روستایی

نقاشی رنگ روغن خانه ها در زمان های قدیم بسیار مرسوم بوده است.

نقاشی رنگ روغن خانه های روستایی چند دهه هست که بیشتر رواج یافته است، از بارزترین نقاشی های رنگ روغن خانه های روستایی است که بسیار زیبا و جزئیات آن توجه شده است.

جدای از تابلو نقاشی ها در سال های دورتر از خاک رس قرمز برای نقاشی و رنگ کردن دیوارها استفاده می نمودند که زیبایی مناسبی به خانه می داد و در برخی از در و دیوار های بیرونی روستا ها شاهد نقاشی های رنگ روغن هستیم که موجب زیبایی آن روستا گشته است.

نقاشی رنگ روغن خانه

نقاشی های رنگ روغن نوستالژی حس عجیبی را هنگام مشاهده به بیننده میدهد.

یکی از این نقاشی ها، نقاشی رنگ روغن خانه روستایی می باشد که دیدن آن باهر طبیعتی خاطرات روزگاران خوب را متجلی می نماید.

این تابلو رنگ ها، طبیعت را که سرشار از آرامش و شادی است به تصویر می کشد و طرح های ساده اش  هوش را از سر هر بازدید کننده ای میبرد.

نقاشی رنگ روغن قهوه خانه ای

از دیرباز تا کنون درمورد قهوه خانه ها نقاشی های متعددی کشیده می شد.

به مرور زمان نقاشی رنگ روغن عقاب در هنر ایرانی راه پیدا کرد، طرح نقاشی های پیشین در قهوه خانه ها عمو ما به ترسیم پهلوانان و نامداران می پرداختند که کیفیت چندانی هم نداشتند.

اما با به وجود آمدن نقاشی های رنگ روغنی همان طرح ها و طرح های جدیدتر از قهوه خانه و آداب و رسوم سنتی در قهوه خانه ها کشیده شد که به علت رنگ روغنی بودن از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار گشت.

نقاشان قدیمی تحصیلاتی نداشتند اما از این کار امرار معاش می کردند، در واقع چیزهایی را می کشیدند که از استادان شان آموخته بودند و طرح خاصی از خود ارائه نمی دادند.

اما نقاشان و هنرمندان جدید با استفاده از طرح های متنوع و کشیدن جزئیات بیشتر حرفه نقاشی قهوه خانه ای را دگرگون کردند.

نقاشی رنگ روغن خانه قدیمی

نقاشی های متعددی وجود دارد که از آداب، سنت ها  و نحوه زندگی درگذشت کشیده شده است.

نقاشی رنگ روغن خانه قدیمی از آن دسته نقاشی هایی است که ما را به یاد گذشته و حس و حال آن دوران سوق می دهد که گویی از خود بیخود شده به دوران بچگی باز می گردیم درهای چوبی موجود در این نقاشی ها خاطرات قدیمی را برایمان تداعی میکند.

به تصویر کشیدن آن همه زیبایی و خاطرات تلخ و شیرین گذشته تنها در یک قاب نقاشی، آنچنان ما را در خودمان محو می نماید که فرد تا لحظاتی همه چیز را ازیاد میبرد و به هیچ عنوان به این فکر نمی کند که در حال حاضر، عصر مدرن زندگی می کند.

نقاشی رنگ روغن قدیمی

نقاشی کردن از از هنر ایرانیان از که در آن مهارت دارند.

نقاشی رنگ روغن قدیمی از طرحهایی است که هنرمندان ایرانی بسیار از آن استفاده می کنند و آثار شگرفی را نیز پدید آورده اند.

به طور کل آثار قدیمی برای ما ایرانی ها دارای ارزش و احترام بالایی است به همین جهت نقاشان ایران زمین بیش از پیش به این موضوع پرداخته اند.

این نقاشی ها از ارزش مادی والایی هم برخوردار هستند و در کنار به تصویر کشیدن زیبایی، احساسی را در اشخاص به وجود می آورد که همانند دستگاه بازگشت به زمان، آدمی را به گذشته خود میبرد.

ما دراین مقاله به تابلو های روغنی و رنگ های روغنی پرداختیم و سعی نمودیم که به تمام جنبه های این موضوع پرداخته باشیم، برای خرید تابلوهای روغنی زیبا و باکیفیت میتوانید با ما ارتباط بگیرید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
1 پاسخ
  1. سیدعلی حسینی منش
    سیدعلی حسینی منش گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    برای تکمیل دکوراسیون منزل و محل کار؛ مبلمان بسیار حائز اهمیت هست
    مجموعه مبلمان آراد در زمینه تولید مبلمان راحتی و سلطنتی درخدمتتون هستیم
    https://choobmobli.ir/

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.