🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا

تولیدی تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا

در حال حاضر ما دارای انواع تابلو نقاشی هستیم که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. اما از زیباترین آن ها می توانیم به تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا اشاره داشته باشیم.

به دلیل استقبال بسیار زیادی که از این سری محصولات می‌ شود، تولیدی نقاشی کثیری هستند که زیباترین و با ارزش ترین طرح های نقاشی با ورق طلا را در اختیار خریداران قرار می دهند.

تولیدی تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا

مشخصات تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا

مشخصات تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا  اکنون که قیمت طلا بسیار زیاد است و روز به روز هم بر ارزش آن افزوده می‌ شود، بهتر است به جای خرید تابلوهای تمام طلا، از تابلو ورق طلا برای تزیین خانه های سلطنتی و لوکس خود استفاده نمایید‌. ورق طلا زیبایی های خاص خود را دارد و اگر منزل شما از نورپردازی مناسبی برخوردار باشد، می تواند جذابیتی حتی بیش تر از طلا داشته باشد. معمولا ورق های طلا در خانه های سلطنتی و لوکس در ستون ها، گچ بری ها و وسایل تزیینی دیده می‌ شود و تابلوهای ورق طلا می تواند گزینه ای تمام کننده برای این سری از منازل باشد

معمولاً برای تهیه تابلو نقاشی با ورق طلا، از رنگ های اکریلیک استفاده می نمایند. زمینه کار کاملا سلیقه ای می باشد و نقاش می‌ تواند هر نمونه‌ ای از زمینه را انتخاب نماید. تابلو های نقاشی با ورق طلا در سایزهای مختلف و در طرح های متنوعی تولید می شود که هر یک از آن ها زیبایی خاص خود را دارند.

اما شما در زمان تهیه این سری از محصولات باید به نکات بسیار زیادی توجه نمایید، یکی از این موارد توجه به اصل بودن تابلو ورق طلا می باشد. روش های تست مختلفی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها به اصل بودن ورق طلا پی ببرید. که یکی از آن ها استفاده از آهن ربا می باشد. قوی ترین آهنربا هم نباید به تابلو جذب شود که در غیر اینصورت مطمئن باشید در تابلو از هیچگونه ورق طلایی استفاده نشده است.

 نکته دیگری که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید، قابلیت شستشو داشتن این سری از تابلوها است. ااگرتابلو ورق طلا شما قابلیت شستشو داشته باشد، به گزینه ای عالی برای خرید مبدل خواهد شد و شما می توانید زیبایی آن را در مدت زمان طولانی حفظ نمایید.

قیمت انواع تابلو نقاشی مدرن امسال

قیمت انواع تابلو نقاشی مدرن امسال قیمت تابلو نقاشی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال وزن و سایز تابلوهای نقاشی و طرحی که رسم شده است، مهم ترین عوامل در قیمت تمام شده این سری از تابلوها می باشند.

اما روز به روز به قیمت طلا افزوده می‌ شود و به همین دلیل قیمت تابلوهای نقاشی با ورق طلا هم بیش تر از هر زمان دیگری است. شما با خرید عمده این سری از محصولات می توانید ضمن دریافت تخفیفات ویژه به محصول زیبا و با کیفیتی دست یابید؛ چرا که در این صورت مستقیماً با تولید کننده معامله خود را انجام داده اید و دست واسطه ای در کار نیست.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.