🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

خرید بی واسطه تابلو رنگ روغن دکوراتیو

خرید بی واسطه تابلو رنگ روغن دکوراتیو نیاز به شناخت دقیق بازار این محصولات و آشنایی با طرح های پرفروش دارد. با توجه به تنوع عرضه این محصولات در بازار کشور، شاهد نوسانات شدید قیمت تابلو نقاشی هستیم. شناخت هنرمندان و فروشندگان فعال در این حوزه نقش مهمی در تامین جدیدترین مدل های تابلو نقاشی با قیمت مناسب دارد. بهترین راهکار برای دستیابی به این هدف چیست؟

خرید بی واسطه تابلو رنگ روغن دکوراتیو

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت تابلو رنگ روغن دکوراتیو

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت تابلو رنگ روغن دکوراتیو تابلوهای نقاشی از نظر سبک دارای تنوع بسیار زیادی هستند که سبب شده افراد با سلایق مختلف به راحتی بتوانند، نمونه های مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. امروزه به واسطه افزایش رشته های هنری در زمینه نقاشی و تابلو رنگ شاهد افزایش سبک های مختلف خلق این محصولات هستیم.

به همین علت نیز کیفیت این آثار هنری تحت تاثیر بسیاری از عوامل فنی و کمی با تفاوت های زیادی همراه است. البته افراد عادی شاید در مورد تفاوت های موجود در تابلوهای رنگ روغن اطلاع دقیق نداشته باشند که گاهاً سبب انتخاب محصولاتی بدون ارزش هنری از سوی آنها می شود.

یکی از عوامل تاثیرگذار در کیفیت تابلو رنگ روغن مدرن، کلاسیک و … نوع پارچه مورد استفاده برای خلق اثر بر روی آن است. همانطور که می دانید از پارچه های کتانی و پنبه ای به علت رنگ پذیری بالا جهت خلق آثار هنری به ویژه نقاشی های رنگ روغن زیاد استفاده می کنند. یکی از بهترین پارچه های موجود در بازار برای این منظور کنواس نام دارد.

هر چقدر که بافت پارچه ریزتر و مقاومت آن در برابر عوامل محیطی بیشتر باشد، به همان میزان نیز کیفیت طرح نهایی افزایش خواهد یافت. انواع پارچه های مورد استفاده به عنوان بوم نقاشی در دو نوع طبیعی و مصنوعی عرضه می شوند که تاثیر مستقیم بر کیفیت تابلو رنگ روغن می گذارند. انتخاب چهار چوب و قاب اصلی که عمدتاً از جنس چوب است نیز نقش قابل توجهی در کیفیت این محصولات دارند.

البته باید خاطر نشان کنیم که کیفیت رنگ روغن و همچنین نحوه اجرای طرح بر روی بوم از دیگر عواملی هستند که سبب کیفیت تابلو رنگ روغن دکوراتیو و افزایش ماندگاری آن در محیط های مختلف می شوند.

بررسی تفاوت نقاشی رنگ روغن با نقاشی اکریلیک

بررسی تفاوت نقاشی رنگ روغن با نقاشی اکریلیک بین نقاشی رنگ روغن با اکریلیک تفاوت هایی وجود دارد که آگاهی از آنها برای هنرمندان و حتی خریداران آثار هنری اهمیت دارد. نکته اول اینکه رنگ روغن به مراتب بسیار دیرتر از انواع رنگ های اکریلیک خشک می شوند. به طوری که در طرح های بزرگ برای اجرای نقاشی با رنگ روغن باید مدت زمان زیادی صرف شود تا رنگ در مرحله به طور کامل خشک شود.

از آنجایی که رنگ اکریلیک به صورت خشک می شود امکان اجرای نقاشی های وسیع و بزرگ با این رنگ ها وجود ندارد. به همین علت برای تابلوهای بزرگ، رنگ روغن انتخاب بهتری است و راحت تر می توان نقاشی ها را گسترده تر اجرا کرد. قابلیت ترکیب رنگ روغن با یکدیگر و خلق رنگ های جدید با تنوع بسیار بالا از دیگر دلایل گستردگی استفاده آن در صنعت نقاشی است.

بنابراین تنوع رنگی در نقاشی های رنگ روغن به مراتب بیشتر از رنگ اکریلیک است. قلم موهای آغشته به رنگ روغن با آب تمیز نمی شوند. برای این منظور نیاز به یک حلال حرفه ای خواهید داشت. بنابراین نقاشان باید هنگام کار با رنگ روغن چندین قلم مو اختصاصی داشته باشند.

راهنمای انتخاب بهترین تابلو رنگ روغن

راهنمای انتخاب بهترین تابلو رنگ روغن برای انتخاب بهترین تابلو رنگ روغن کلاسیک یا مدرن باید قبل از هر موردی به سبک کار توجه کنید. از آنجایی که سبک های مختلفی برای خلق آثار نقاشی مورد استفاده قرار می گیرد، خریدار باید قبل از هر موردی اطلاعات کافی در مورد سبک ها و همچنین مناسب بودن آنها با سلیقه شخصی خود اطلاعات کامل داشته باشد.

نکته دیگر که در هنگام خرید تابلو رنگ روغن باید مدنظر قرار گیرد، اندازه و ابعاد تابلو نقاشی است. متناسب با محلی که قصد نصب تابلو را دارید، باید نمونه مناسب انتخاب شود. چرا که گاهاً اندازه این آثار هنری به قدری بزرگ است که ضمن اشغال زیاد محیط، زیبایی چندانی نیز نخواهد داشت. برای این منظور بهتر است تابلوها را با طرح های مدنظر در ابعاد دقیق سفارش دهید.

قیمت تابلو رنگ روغن چهره، طبیعت، منظره و … متناسب با سبک کاری و همچنین حجم انجام کار متفاوت است. به همین علت هیچ گاه نمی توان قیمت یکسانی برای تابلوهای رنگ روغن در ابعاد هم اندازه در نظر گرفت. استعلام قیمت ها و آگاهی از سبک کار و نام خالق اثر نیز از دیگر مواردی هستند که قبل از خرید باید آنها را مدنظر قرار داد.

توزیع مستقیم تابلو رنگ روغن دکوراتیو

توزیع مستقیم تابلو رنگ روغن دکوراتیو طی سالهای اخیر علاوه بر توزیع و فروش تابلوهای رنگ روغن ساخته شده توسط هنرمندان، حجم قابل توجه ای از این محصولات به شیوه های صنعتی و از طریق دستگاه های تمام اتوماتیک آماده و به بازار عرضه می شوند. این امر در روند قیمت گذاری و همچنین توزیع انواع تابلو تاثیر مستقیم داشته است.

افزایش عرضه از یک سو و کاهش قیمت مدل های آماده در بازار از سوی دیگر دو عامل مهم در روند توزیع این محصولات بوده اند که سبب بهبود فعالیت فروشندگان در بازار سراسر کشور شده است. از سوی دیگر تابلوهای اصل و دارای ارزش بالا اغلب در گالری های حرفه ای به فروش گذاشته می شوند.

بنابراین آگاهی از ویژگی های ظاهری و کیفی تابلو رنگ روغن دکوراتیو اهمیت زیادی در انتخاب طرح های خاص و حرفه ای دارد. اگر از دوستداران هنر و خریداران محصولات اصل هستید، بدون شک شناخت فروشندگان حرفه ای و گالری های فعال در این حوزه اهمیت زیادی در خرید تابلوهای رنگ روغن طراحی شده به صورت دستی دارد.

از آنجایی که میان تقاضا برای خرید این محصولات رو به افزایش است، بهره گیری از خدمات خرید و فروش آنلاین انواع تابلو رنگ روغن طبیعت به عنوان نمونه ای پرفروش راهکاری مطمئن برای کاهش هزینه ها و خرید طرح های جدید و به روز است. امکان استعلام قیمت ها و سفارش مستقیم از مراکز معتبر توزیع نیز از دیگر مزیت های سفارشات آنلاین به شمار می آیند.

نمایندگان این مرکز به عنوان بزرگترین عاملیت پخش و توزیع آنلاین تابلو رنگ روغن برای تامین این محصولات با طرح های فانتزی، کلاسیک، مدرن و … در حجم های زیاد با هدف صادرات یا فروش عمده آماده همکاری با خریداران در سراسر کشور هستند. جهت استعلام موجودی و آگاهی از قیمت های روز می توانید با مشاوران فروش در تماس باشید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.