🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

سفارش عمده تابلو نقاشی چهره

سفارش عمده تابلو نقاشی چهره با هدف افزایش بازار کار هنرمندان و نقاشان انجام می گیرد تا علاوه بر جذب جوانان به نقاشی هر فرد که تمایل دارد تصویری از خود یا فرد مورد علاقه اش را داشته باشد، اغلب این سفارشات توسط کارآموزان رشته نقاشی هنرستان و دانشگاه ها، نقاشان حرفه ای ‌‌‌‌‌و در مواردی به صورت تکی توسط بانوان علاقه مند به هنر نقاشی در منزل پذیرفته می شود، این سفارشات و نوع قلم و رنگ به نظر مشتری وابسته است که قیمت هر کدام متفاوت است. خرید تابلو نقاشی چندان سخت نیست و هر فردی به راحتی می تواند سفارش داده و خریداری کند.

سفارش عمده تابلو نقاشی چهره

بررسی انواع سبک تابلو های نقاشی

بررسی انواع سبک تابلو های نقاشی سبک های نقاشی متفاوت است و هرکس با توجه به افکار و اعتقادات و توانایی و ذوق و استعداد خود اقدام به طراحی و نقاشی می کند زیرا بعضی از نقاشی ها نیازمند نیروی ذهن و فکر قوی و بعضی از آنها نیازمند چنین نیروی نیستند، بعضی از نقاشی ها کاملا حقیقی هستند و هیچ گونه تغییر یا تحریفی در آنها رخ نداده است، یعنی نقاش چهره دست به تصویر اصلی نبرده است.

به این سبک واقعی می گویند یعنی هر چهره یا فرد کاملاً شبیه خودش می باشد و هیچ گونه تغییری در آن به چشم دیده نمی شود. مناظر طبیعی هستند چشم انسان به صورت غیر طبیعی بزرگ و با ابروهای مدل خاص طراحی نمی شود و اگر یک شخص ببیند به وضوح چهره را شناسایی می کند.

روش دیگر در نقاشی چهره که کمی رویایی است آن است که تمام جزئیات حتی خطوط روی پیشانی هم دقیق کشیده می شود، حالت لب ها، خط دور لب، حالت موها، دقیق و ریز ریز کشیده می شود که اغلب برای چهره های افراد نامدار استفاده می شود و ممکن است از روی تصویر باشد که از فردی جا مانده باشد.

سبک مینیاتوری هم که از نقاشی های بعد از اسلام بوده و اغلب افراد نظرات شخصی خود را روی آن پیاده می کنند و هیچ گونه قانون و مقرراتی نداشته و معمولا افراد پای بند به آن نیستند، تصاویر افراد تغییر یافته و ممکن است تغییرات اساسی روی چهره یا پوشش در تصویر اتفاق بیفتد از نقاشان بزرگ ایران می توان رضا عباسی استاد فرشچیان را در مینیاتور معروف دانست.

بررسی طرح های مختلف تابلو نقاشی

بررسی طرح های مختلف تابلو نقاشی در میان انبوه تابلوها، تابلو نقاشی آینه یک تابلوی رنگ روغن است که با کمک آینه و تکه های ریز شیشه برجسته می شود علت زیبایی و جلای آینه دارای طرفداران زیادی بوده به طوری که اکثر جوانان دوست دارند اینگونه نقاشی را در اتاق خود داشته باشند که جلوه ای از آب درخت دریا در آن نمایش داده شود.

تابلو نقاشی برجسته طوری است که بیشتر تصاویری که برای نقاشی انتخاب می شوند بعد از ترسیم شکل اصلی نقاشی قسمتهایی از آن به صورت برجسته با شی و جسم خارجی مانند پارچه، کاغذ، خمیر گل سازی، سنگ و کاشی های ریز مخصوص جلوه و نمای زیبایی پیدا می کنند.

در این روش برای گلدان های زیبا که نیاز به برجستگی دارند از نوعی سفال استفاده می‌شود و برای گلبرگ‌های گل نوعی فلز براق از جنس سیلور به کار برده می شود به طوری که نقاشی به صورت کاملا برجسته دیده می‌شود، یعنی با لمس دست می توانیم برجستگی ها را حس کنیم، این تابلوها در فضای پذیرایی و کریدورهای بزرک‌ بیشتر نماو آراستگی داشته و به کار می رود.

نوع دیگر تابلو که مردم ایران به آن علاقه وافر دارند و بهترین مناظر طبیعت مانند بهار با هزار جلوه، تابستان با هزار میوه و پاییز با هزار رنگ را به نمایش می گذارد رنگ روغن است، همین نقاشان می توانند بهترین نقاشی از چهره را برای مشتریان به قاب تصویر بکشند.

اطلاعاتی مفید درباره انواع تابلو نقاشی

اطلاعاتی مفید درباره انواع تابلو نقاشی با با توجه به شیوه زندگی امروزی و گرایش انسان به راحت طلبی،نوشتن مکان کافی برای زندگی راحت دوری از طبیعت باعث شده است تا مردم به سمت انواع تابلو های نقاشی برای کسب آرامش روی بیاورد بهتر است برای تابلوهای نقاشی موارد زیر را در نظر بگیریم سپس اقدام به تهیه هرنوع تابلویی نماییم.

تابلوهایی که به صورت عمومی در تمام فروشگاه های عرضه نقاشی موجود هستند چندان دقیق کار نشده اند و ممکن است در طراحی و نقاشی آنها دقت چندانی انجام نگرفته باشد پس به طور معمول قیمت بالایی نخواهد داشت، اما اگر به طور اختصاصی بخواهیم از کس بخواهیم که تصویری یا چهره ای یا منظره ای را برای ما نقاشی کند، حتما هزینه بالاتری خواهد داشت.

ابتدا باید به فضای منزل، اتاق خواب، راهرو و مکانی که در آنجا زندگی می کنیم خوب توجه کنیم تا تابلو مناسب و ابعادش خوب باشد یعنی چشم انداز و جلوه مناسبی داشته باشد، خیلی بزرگ ویا کوچک نباشد که نظم و ترتیب فضا را به هم بزند، به سبک نقاشی هم دقت شود که درخور باشد اگر چه هر نوع نقاشی که هنر دست باشد ارزشمند است.

تابوهای نقاشی ممکن است دارای سبک خاصی مانند رئالیسم، فتورئالیسم، مینیاتور داشته باشند که هر نقاش خود می داند که به چه نوع سبک گرایش و علاقه دارد که ناشی از اعتقادات قلبی، آرزوها، امیال، و نظرات شخصی است به طور مثال تابلوی عصر عاشورا استاد فرشچیان جلوه بارز علاقه به باورهای دینی است که در آن تابلو به نمایش گذاشته شده است.

قیمت فروش تابلو نقاشی چهره

قیمت فروش تابلو نقاشی چهره قیمت فروش تابلو نقاشی چهره وابسته به موارد زیادی است مانند طرح یا نقشه اصلی که نقاش انتخاب میکند نوع موادی که در آن به کار برده می شود ممکن است دارای قیمت بالایی باشد یا پارچه و قومی که برای نقاشی استفاده می شود در نوسان قیمت باشد برای همین ممکن است موجب افزایش یا کاهش قیمت گردد.

افرادی که به صورت حرفه ای نقاشی می کند و آن را به عنوان راه درآمد و معیشت می‌دانند چون در کار خود دقت فراوانی دارند ممکن است قیمت بالاتری بگیرد اما افرادی که نقاشی را به صورت سرگرمی و تفریح انجام می دهند حتی ممکن است اگر نمونه‌های بسیار خوبی ارائه دهند هزینه چندانی نمی گیرند.

خرید تابلو نقاشی در شیراز بسیار آسان است زیرا این شهر به علت معروف بودن باغهای رکن آباد و هوای خوش و جلوه های زیبای پاییز در حافظیه و مقبره سعدی همواره دارای تابلوهای قیمتی و ارزشمندی است که هر سال در بهار و پاییز در حوالی مزار این دو شاعر ارجمند با قیمت مناسب فروخته می شود.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.