🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن گل رز

صادرات انواع تابلو رنگ روغن گل رز

تابلو رنگ روغن مدل های بسیار زیبا و متنوعی دارد که می توان برای تزیین دیوار به نصب آن پرداخت. در ادامه می توانید با مشخصات و تولید این محصول آشنا شوید. صادرات انواع تابلو رنگ روغن گل رز به صورت انبوه در سراسر جهان صورت می ‌گیرد. این محصول قیمت‌ های بسیار مناسبی دارد و در بازار داخلی می توان به صورت اینترنتی آن را سفارش داد.

تابلو رنگ روغن گل رز

 

نحوه تولید تابلو رنگ روغن گل رز

تابلو رنگ روغن گل رز

تابلو رنگ روغن گل رز دارای رنگ های بسیار شاد و جذاب می باشد و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد. نحوه تولید این تابلو آسان بوده و هنرمندان با استفاده از مواد زیر به کشیدن آن می ‌پردازند:

  • بوم نقاشی
  • روغن اکریلیک
  • رنگ
  • قلمو و کاردک

برای تولید این تابلو می توان از عکس گل رز استفاده نمود و یا این که گل را در ذهن خود مجسم کرد. تابلوهایی که برجسته هستند باید از کاردک برای کشیدن آن استفاده نمود. به این منظور باید رنگ های مورد نظر را با یکدیگر ترکیب و آماده کرد و گلبرگ ها را با استفاده از کاردک بر روی بوم کشید.

ایجاد این نقاشی ظریف حوصله و زمان فراوان می خواهد و باید به صورت اصولی آن را یاد گرفت. بوم نقاشی به کار برده برای این اثر بسته به سلیقه خود فرد دارد و می ‌توان در اندازه های گوناگون به تهیه آن پرداخت. این تابلوها کاربردی و تزیینی هستند و با تمام دکوراسیون ها همخوانی دارند.

خرید انواع تابلو رنگ روغن گل رز

تابلو رنگ روغن گل رز

خرید عمده انواع تابلو رنگ روغن گل رز یکی از بهترین روش‌هایی است که همه مشتریان می ‌توانند به واسطه آن هزینه‌ های بسیار کمی بابت سفارش آن پرداخت کنند. این محصول از بهترین شرکت های سازنده ایرانی و خارجی انتخاب شده است.

از کیفیت بسیار بالایی در تولیدات خود برخوردار هستند و محصولات را به صورت کاملا اصل و اورجینال در دسترس خریداران قرار می دهند. شما می توانید جهت سفارش این کالا با استفاده از شماره هایی که در ادامه درج شده است با کارشناسان فروش تابلو ارتباط برقرار نموده و نسبت به سفارش محصول اقدام نمایید.

سفارشات عمده و کلی برای همه افراد امکان ‌پذیر است و می ‌توان به هر میزانی که به آن احتیاج داشته باشید به سفارش این کالا بپردازید. بسته بندی ها و مدل های این محصول بسیار متنوع هستند و هر کس می تواند بنا بر سلیقه و میزان درآمد خود به انتخاب آن دست بزند.

صادرات تابلو پس از بررسی های مورد نظر به تمامی نقاط خارج از کشور ارسال می ‌شود و به این منظور از وقت مناسب استفاده می ‌شود تا مشتریان با خیال راحت محصول را در سلامت کامل در اختیار داشته باشند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.