🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو نقاشی رنگ روغن اکریلیک

فروشنده تابلو نقاشی رنگ روغن اکریلیک

تابلو نقاشی رنگ روغن اکریلیک که از جمله زیباترین تابلوهای طراحی شده در کشور ایران می باشد، توسط بزرگترین و برترین فروشنده ها به فروش می رسد. فروشنده های تابلو رنگ روغن اکریلیک در تلاش است تا مرغوب ترین، زیبا ترین و بادوام ترین نوع این محصول را به خریداران و متقاضیان خود در سراسر کشور ایران در اسرع وقت عرضه کند.

فروشنده تابلو نقاشی رنگ روغن اکریلیک

مشخصات تابلو نقاشی رنگ روغن اکریلیک

مشخصات تابلو نقاشی رنگ روغن اکریلیک تابلوهای نقاشی از جمله هنرهای دستی محسوب می شود که از ترکیب رنگ های مختلف و بهره گیری از مناظر مختلف طراحی می شود. امروزه تابلوهای نقاشی در بین مردم به ویژه مردم هنردوست از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است. هنرمندان و نقاشان برای طراحی تابلوهای نقاشی از رنگ های مختلفی استفاده می کنند که از جدیدترین و بهترین آنها می توان به رنگ روغن اکریلیک اشاره کرد.

رنگ روغن اکریلیک از رنگ های جدید موجود در بازار می باشد که به علت برخورداری از ویژگی های منحصر بفرد، مورد استفاده و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. تابلوهای نقاشی که با استفاده از رنگ روغن های اکریلیک طراحی و تولید می شوند دارای مشخصات ویژه ای می باشند که در ادامه برخی از این مشخصات را برای شما ذکر خواهیم کرد.

از مهمترین و اصلی ترین مشخصات این نوع تابلو ها می توان به براق و شفاف بودن آن اشاره کرد که سبب افزایش زیبایی تابلو و برجسته تر شدن طرح آن می شود. این تابلو ها به علت استفاده از این نوع رنگ در آنها، دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت و آب می باشند و به راحتی می توان آنها را با یک پارچه مرطوب تمیز کرد. تهیه و طراحی تابلوهای نقاشی در رنگ های متنوع و بسیار زیبا و شیک، در ابعاد و اندازه های مختلف و غیره از دیگر مشخصات این محصول محسوب می شود.

قیمت تابلو نقاشی رنگ روغن اکریلیک اصل

قیمت تابلو نقاشی رنگ روغن اکریلیک اصل قیمت تابلو نقاشی اصل رنگ روغن اغلب بر اساس میزان کیفیت و مرغوبیت آن مشخص و تعیین می شود. این نوع محصول با وجود کیفیت عالی و مخصوصی که دارد، از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار است و با کمترین قیمت نسبت به محصولات مشابه به مشتریان و خریداران عرضه می شود.

قیمت این تابلو پس از آنکه به طور کامل طراحی و تهیه شد، توسط کارشناسان  و متخصصان فعال در این زمینه با بررسی و ارزیابی عوامل مختلف از جمله: ابعاد و اندازه، نوع طرح و الگو، کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید آن، رنگ بندی، نوع کاربرد و مصرف، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا، روش های خرید اعم از مستقیم و غیر مستقیم و غیره مشخص و تعیین می شود.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.