🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت تابلو رنگ روغن طرح گل ۳ تکه

الهام گرفتن از طبیعت و مناظر طبیعی در تابلوهای نقاشی باعث شده تا کار نهایی جلوه زیباتری داشته باشد و بتواند چشم هر بیننده ای را خیره کند.‌ تابلو رنگ روغن طرح گل جز زیباترین این آثار بوده که در سایزهای مختلف تولید می شود و توانسته با رنگ و لعاب خود هر سلیقه ای را به راحتی پوشش دهی کند.‌ قیمت این تابلو ۳ تیکه در بازار متفاوت بوده و به نوع هنر و سایز تابلو و کیفیت کار بستگی دارد. قیمت تابلو رنگ روغن طرح گل 3 تکه

ابعاد مختلف تابلو رنگ روغن طرح گل

تابلو رنگ روغن طرح گل

تابلو رنگ روغن طرح گل دارای ابعاد مختلفی بوده تا افراد بتوانند برای هر محیطی از آن استفاده کنند.‌ برخی ابعاد از پیش تعیین شده هستند و برخی دیگر به صورت سفارشی توسط مشتری تعیین می شوند.‌ مدل تابلو اغلب به صورت اشکال هندسی چون مربع و مستطیل و دایره و گاهی بیضی و مثلث است که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند و توسط طرفداران خود خریداری می شوند.‌

گاهی طول تابلو و گاهی عرض آن بیشتر است. انتخاب بوم نقاشی در تعیین این ابعاد اهمیت زیادی دارد چون نقاشی بر روی این بوم انجام می شود. قاب هایی که تابلو درون آنها قرار می گیرد هم دارای ابعاد مختلف است تا بتواند بهترین جلوه را داشته باشد. این تنوع بالا نشان از سابقه درخشان و فعالیت گسترده تولیدی است که توانسته بازار فروش را در دست بگیرد.

هر چه ابعاد بزرگتر باشد مسلما ماده مصرفی برای آن نیز بیشتر خواهد بود و برای طراحی آن هم زمان بیشتری صرف شده که به همین علت ارزش بالاتری هم دارد.

خرید تابلو رنگ روغن طرح گل کلاسیک

تابلو رنگ روغن طرح گل

خرید تابلو رنگ روغن کلاسیک بهترین گزینه برای علاقه مندان به این آثار هنری است و از این طریق می توانند دکوراسیونی شیک و مدرن داشته باشند. در این واحد خرید در حجم های مختلف به صورت عمده و تکی انجام می شود. هر چه حجم خرید بیشتر می شود قیمت کاهش یافته و در این صورت مشتری قدرت انتخاب بیشتری دارد و می تواند به راحتی و با کمترین هزینه خرید خود را انجام دهید. خرید به صورت حضوری و غیر حضوری هم امکان پذیر است.

تنوع در محصولاتی که به خریداری می شود بالا است و مشتری می تواند متناسب با نیاز و مصرف خود خرید را به صورت عمده و جزیی انجام دهد. مناسب بودن نرخ عمده باعث گرایش مصرف کنندگان به عمده فروشی شده است.

روش های خرید متفاوت است و در هر کدام خدمات گسترده ای به مصرف کنندگان ارائه می شود. یکی از این خدمات امکان خرید و فروش اینترنتی است که سودآوری زیادی برای تولید کننده و مصرف کننده به همراه دارد. در این روش تمامی محصولات به همراه قیمت در این سایت به نمایش گذاشته می شود.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.