🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن برجسته

قیمت انواع تابلو رنگ روغن برجسته

تابلو رنگ روغن برجسته یکی از تابلو هایی می‌باشد که در میان هنرمندان و هنردوستان طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد بسیار زیادی از این تابلو ها برای زیبایی منزل و یا محل کار خود استفاده می‌کنند و این تابلوها را خریداری می‌کنند.

قیمت تابلو رنگ روغن از نوع برجسته به گونه‌ ای از که اکثر افراد جامعه با اوضاع مالی مختلف می توانند این تابلو را خریداری کنند یعنی به گونه ای می توان گفت قیمت این تابلو ها بسیار ارزان و مناسب است.

تابلو رنگ روغن برجسته

 

نحوه کشیدن تابلو رنگ روغن برجسته

نحوه کشیدن تابلو رنگ روغن برجسته کشیدن تابلو رنگ روغن از نوع برجسته کار آسانی نیست و فقط افراد با توانایی های بسیار بالا و هنرمندان ماهر می‌توانند این تابلو ها را به زیبایی رسم کنند.

برای کشیدن تابلو رنگ روغن هنرمند ابتدا باید یک طرح اولیه داشته باشد که این طرح می‌تواند موضوع های مختلفی از جمله طبیعت بی جان , چهره و بسیاری از موضوع‌های دیگر و یا حتی یک یک طرح ذهنی باشد.

پس از این که طرح اولیه هنرمند مشخص شد او باید این طرح را به صورت خیلی کمرنگ بر روی بوم نقاشی خود  طراحی کند که این کار برای دقیق تر شدن و زیباتر شدن نقاشی لازم است .

یکی دیگر از کارهایی که هنرمند قبل از نقاشی کشیدن با رنگ روغن بر روی بوم باید انجام بدهد استفاده از یک نوع روغن مخصوص برای نقاشی با رنگ روغن می باشد که معمولاً قبل از رنگ گذاری بر روی بوم باید بوم را آغشته به این روغن کند و سپس رنگ را روی بوم قرار دهد و شروع به نقاشی کشیدن کند البته استفاده از این  نوع روغن ضروری نیست و  هنرمند می تواند از آن استفاده نکند,

اما استفاده از آن بهتر است چرا که در صورت آغشته کردن بوم به این نوع روغن قبل از اینکه رنگ را روی بوم قرار بدهد باعث می شود که هنگام نقاشی کردن و قرار دادن رنگ ها روی بوم محل به هم رسیدن دو رنگ متفاوت که در و تیره نشود و بسیار طبیعی تر جلوه کند

تولید کنندگان تابلو رنگ روغن برجسته

تابلو رنگ روغن برجسته

تولیدکنندگان تابلو رنگ روغن برجسته معمولاً هنرمندانی هستند که بسیار توانا و با مهارت هستند و می توانند در عین سرعت عمل بالا تابلوهای بسیار زیبا و شکیل با دقت و ریزبینی بسیار زیاد طراحی کنند.این افراد به دو شیوه کارهای خود را به بازار عرضه می کننده و تولید تابلو رنگ روغن انجام می دهند.

به صورتی که ابتدا موضوع های پیشنهادی خود را نقاشی می‌کنند و سپس این تابلو ها را در سایت اینترنتی به فروش می گذارند و یا اینکه آدرس ایمیل خود را در سایت اینترنتی فروش این نوع تابلوها به اشتراک می گذارند و افراد مختلف می‌توانند موضوع ‌های مورد نظر خود را به ایمیل این هنرمندان ارسال کنند و به عبارتی موضوع این تابلو ها را طبق سلیقه خود  سفارش بدهند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.