🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو رنگ روغن چهره

بهترین قیمت تابلو رنگ روغن چهره

یکی از انواع بسیار شناخته شده هنر تابلوهای رنگ روغن؛ آثار کشیده شده از پرتره افراد معروف و همچنین دگر چهره ها می باشد که طرفداران بسیاری دارد، می توان گفت این تابلوها در قدیم الایام بهترین روش ترسیم و حفظ قیافه اشخاص بوده که اینک نیز انجام می گردد. بهترین آثار ممکن را با بهترین قیمت تابلو رنگ روغن چهره از ما بخواهید.

تابلو رنگ روغن چهره

 

مدل های متفاوت از تابلو رنگ روغن چهره

مدل های متفاوت از تابلو رنگ روغن چهره اگر سری به موزه های معروف جهان زده باشید و یا اندک اطلاعاتی در این باره داشته باشید حتما انواع بسیار معروفی از آثار پرتره رنگ روغن را به خاطر خواهید آورد مانند مونالیزا، دختری با گوشواره مروارید و… و یا نمونه هایی از همین آثار با مضمون بزرگان تاریخ مانند: ناپلئون بناپارت، ملکه ها و پادشاهان بزرگی چون لویی شانزدهم و… که توسط اساتید بزرگ و نامداری چون لئوناردو داوینچی، رامبراند، کمال الملک و … در حوزه نقاشی رنگ روغن به جا مانده اند و گذر زمان نه از ارزش و نه از زیبایی آن ها کاسته است، وجود همین آثار از این شخصیت ها امری است که خود نشان دهنده محبوبیت و تاثیر گذاری این هنر در تاریخ و همچنین در میان اقشار مختلف را بیان می کند.

امروزه نیز می توان آثار بسیار زیبا و ماندگاری را در این زمینه مشاهده نمود که همگی در جای خود بسیار زیبا و در خورد تحسین می باشند، تابلو رنگ روغن خاص می تواند به صورت سفارشی از اعضای خانواده بوده و یا از کودکان و یا سالمندان کشیده شود که کاملا به سلیقه سفارش دهنده بستگی دارد.

تنوع این گونه آثار به قدری زیاد می باشد که می توان نمونه های ساده تر آن را در هر جای دیگری نیز مشاهده کرد، این آثار قابل اجرا به صورت رنگی و  دو رنگ بوده و دارای ابعاد بسیار کوچک تا بسیار بزرگ می باشند.

هنر رنگ روغن با قابلیت ماندگاری طولانی مدت می تواند بهترین هدیه به عزیزان و دوستان بوده و بسیار خاطره انگیز باشد، مانند اجرای یک پرتره بی نقص از بزرگان خانواده و پدر و مادر بر روی سالن نشیمن و یا یک اثر قابل توجه ترسیم شده از چهره رئیس مورد علاقه و برگزیده یک مجموعه، به هر حال اگر به دنبال یک اثر تک و فوق العاده هستید،می توانید با خرید تابلو رنگ روغن و نسب آن به آن چه می خواهید برسید.

خرید تابلو رنگ روغن چهره خاص

خرید تابلو رنگ روغن چهره خاص اگر به دنبال زیباترین و خوش اجرا ترین آثار نقاشی رنگ روغن چهره به صورت اورجینال و همچنین کپی هستید؛ خوش آمده اید، ما در این مجموعه با ارائه زیباترین آثار رنگ روغن چهره به صورت عمده و با بهترین رنج قیمت ممکن موجود، آماده همکاری با متقاضیان محترم از سراسر کشور هستیم، با ما در تماس باشید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.