🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

قیمت عمده تابلو رنگ روغن چهره

شرکت تولید تابلو رنگ روغن چهره دارای شعبه های بسیار زیادی در سراسر کشور بوده که با عرضه و توزیع محصولات تضمین شده توانسته افراد زیادی را برای خرید تشویق و ترغیب نمایند. تابلو رنگ روغن از جمله تابلو های پر فروش و پر طرفدار می باشد که دارای زیبایی منحصر به فردی بوده و شما می‌توانید به راحتی از این محصولات استفاده نمایید. تابلو رنگ روغن دارای طرفداران و مشتریان بسیار زیادی می باشند و شما می‌توانید این محصولات را به صورت تکی و عمده خریداری کنید.

قیمت عمده تابلو رنگ روغن چهره

5 نکته مهم هنگام خرید تابلو رنگ روغن

5 نکته مهم هنگام خرید تابلو رنگ روغن 5 نکته مهم هنگام خرید تابلو رنگ روغن را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم:

  1. تابلوهای نقاشی دارای ابعاد و اندازه های مختلف بوده است و جنس قاب این تابلوها از پی وی سی می باشد و به همین خاطر است که این محصولات دارای کاربرد و کارایی بسیار زیادی بوده و شما می توانید با خیالی راحت برای مدت طولانی از این محصولات استفاده کنید.
  2. همچنین این محصولات به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد بهترین گزینه و انتخاب برای یادگاری محسوب شده و شما می توانید این محصول را به عزیزان خود هدیه دهید.
  3. این کالا علاوه بر آن که دارای ابعاد متنوع بوده است دارای طرح های بسیار گوناگونی بوده و افراد می‌ توانند بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون منزل خود بهترین طرح و رنگ محصول را خریداری و نیز استفاده کنند.
  4. شرکت‌ های تولید کننده و هنرمندانی که در زمینه تولید این کالاها فعالیت می‌ کنند تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند زیباترین و شیک ترین کالاها را تولید و به بازار عرضه نمایند این محصولات دارای کیفیت بی نظیر می باشد.
  5. این محصولات دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و تابلو رنگ روغن چهره دارای حساسیت بسیار بالایی در نگهداری بوده بنابراین شما باید آنها را در مکان‌ های مناسب قرار دهید تا بتوانید به راحتی از این محصولات استفاده کنید.

مشخصات انواع تابلو رنگ روغن

مشخصات انواع تابلو رنگ روغن هنر نقاشی یک هنر با اصالت ایرانی است و ظرافت و نقش و نگار های بسیار زیبایی دارد. تابلو های رنگ روغن طیف وسیعی دارند اما پرکاربرد ترین آن تابلو نقاشی اتاق کودک است. این گونه تابلو ها که از هنرهای کهن و قدیمی ایرانی سرچشمه می گیرد به انسان انرژی و روحیه مثبت می بخشد و در دکوراسیون منزل جلوه زیبایی می دهد.

نقوش گل کاری شده با رنگ های آبی و سرمه ای نمونه روح بخشی که به دستان این مجموعه خلق می گردد. این تابلو ها در طرح ها و رنگ ها و اندازه های مختلفی وجود دارد که مشتریان عزیز مجموعه ما با توجه به سلائق و دکوراسیون مد نظر خود می توانند کالا دلخواهشان را سفارش دهند. از جمله انواع تابلو های رنگ روغن که به رنگ های سبز، آبی، نیلوفری و قرمز هستند و قاب آن ها می تواند چوبی یا پلاستیکی باشد و در سایز های متنوع از جمله تابلو نقاشی 8 سانتی و یا 16، 20، 25، 30، 35، 40 سانتی حتی 60 سانتی نیز در این مجموعه تولید می گردد.

طرح هایی مثل تابلو نقاشی برجسته، تابلو نقاشی دکوراتیو، تابلو رنگ روغن ورق طلا که از پرطرفدارترین نمونه ها است، در دسترس همگان قرار دارد. مهم‌ترین ویژگی های تابلو نقاشی این است که شفاف و براق بوده و این نشان دهنده رنگ درجه 1 و مطلوبی است که در آن به کار رفته است و در برابر دما، رطوبت و آفتاب نیز مقاوم است همچنین این تابلو می تواند به عنوان یک هدیه ارزشمند برای عزیزانتان باشد چرا که هم زیباست و هم قیمت مناسبی دارد.

روش های تمیز کردن تابلو رنگ روغن

روش های تمیز کردن تابلو رنگ روغن تابلو رنگ روغن توسط هنرمندان بزرگ تهیه می‌شود و آن ها توانسته اند این تابلوها را با طرح های زیبا و بی نظیر تولید و در اختیار خریداران قرار دهند، اگر بخواهیم چند کاربرد مهم تابلو رنگ روغن را مطرح کنیم باید بگوییم که این تابلو ها بسیار پرکاربرد هستند و ما می توانیم از آنها برای زیبایی و طراحی منزل خود و همچنین محل کار نهایت استفاده را ببریم. همانطور که می دانید هنرمندان کشورمان توانسته اند تابلوهای نقاشی را با استفاده از انواع رنگ ها تولید کنند و محصولات با ارزش و بی نظیری را در اختیار خریداران قرار دهند تا آنها برای زیبایی پذیرایی منزل خود از آن ها استفاده کنند.

جالب است بدانید یکی دیگر از کاربردهای مهم تابلو نقاشی هدیه دادن آن به دیگران است به گونه‌ای که این هدیه بسیار با ارزش و بی‌نظیر است و یکی از صنایع دستی کشورمان است و می تواند گزینه بسیار عالی باشد و همه از آن لذت ببرند. استفاده از این تابلوهای بی نظیر برای سالن های بزرگ پذیرایی و همچنین مکان های اداری بزرگ نیز گزینه بسیار مناسبی است و می تواند با سبک‌های گوناگون رضایت همه سلیقه ها را به دست آورد و همه می توانند به راحتی از طرح های آن ها خریداری کنند.

عرضه مستقیم تابلو رنگ روغن چهره

عرضه مستقیم تابلو رنگ روغن چهره در مرکز عرضه مستقیم تابلو رنگ روغن چهره خرید محصولات به صورت عمده و جزئی می باشد و همچنین این محصول به کشور های دیگر صادرات می گردد؛ قیمت این تابلو با حذف واسطه ها در مجموعه ما بسیار مقرون به صرفه است. شما می توانید به وسیله این مجموعه با تضمین کیفیت بهترین و زیبنده ترین محصولات را خریداری نمایید.

خرید از مجموعه ما برای سراسر ایران قابل امکان است همچنین یادآور می شود که تیم مشاوران ما در این خصوص فعالیت و پشتیبانی می کنند و با در نظر گرفتن حقوق مشتری محترم خدمات خود را ارائه می دهند. شما می توانید با کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن به صورت آنلاین و تلفنی و یا حتی حضوری سفارشات خود را اعلام نمایید و پس از ثبت سفارشات شما، محصولتان در هر جای ایران که شما حضور دارید و البته مشتریان ما در خارج از کشور نیز ارسال و پست می گردد.

تولید کننده تابلو رنگ روغن برای تهیه و تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده کرده است و بازار صادرات این محصول از جمله بازارهای پر رونق شناخته شده و افرادی که در زمینه صادرات این کالا فعالیت می کنند تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند باکیفیت‌ ترین و مرغوب‌ ترین کالاها را به بازار مصرف عرضه کنند و از این طریق میزان فروش محصولات خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهند. قیمت این کالاها تحت تاثیر مولفه های مختلفی تعیین و تصویب شده و یکی از مهم ترین مولفه های تعیین کننده قیمت محصول کیفیت کالاها بوده و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید محصولات با کیفیت و درجه یک کنید.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.