🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
تابلو دکوراتیو اکرولیک

قیمت فروش تابلو دکوراتیو اکرولیک

تابلو دکوراتیو اکرولیک از انواع تابلو های مدرن مورد استفاده در طراحی داخلی می باشد. امروزه وجود تابلو ها در طراحی داخلی دکوراسیون منازل و یا هتل ها یکی از اجزای اساسی دکور به شمار می رود‌.

تابلو دکوراتیو اکرولیک امروزه یکی از تابلو های زیبا و مدرن می باشد که می تواند انتخاب خوبی در کامل کردن یک دکوراسیون باشد.

تابلو دکوراتیو اکرولیک را در انواع طرح و رنگ ها می توان با تم و رنگ دکور مورد نظر هماهنگ کرد و ترکیب رنگ نهایتا خوبی را به دست آورد.

قیمت فروش تابلو دکوراتیو اکرولیک

نقش تابلو دکوراتیو در شخصیت بخشیدن به فضای داخلی

نقش تابلو دکوراتیو در شخصیت بخشیدن به فضای داخلی تابلو دکوراتیو اکرولیک، تابلویی مدرن و امروزی می باشد، دارای رنگ آمیزی با رنگ های اکرولیک است و در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد.

وجود تابلو دکوراتیو در فضای داخلی، در شخصیت بخشی به دکور و زنده و پویا کردن طراحی دکور، نقش دارد. وقتی در روی دیوارها ی داخلی و مخصوصا در دیوار های اصلی از تابلو استفاده می شود، دکور به نوعی کامل تر می شود و یا می توان گفت با وجود تابلو، باعث احیای دکور می شود.

رنگ اکرولیک به کار رفته در تابلو های دکوراتیو اکرولیک، باعث درخشش رنگ بر روی بوم استفاده شده می شود. رنگ اکرولیک علاوه بر درخشش و زیبایی ای که به تابلو می دهد، در برابر نفوذ رطوبت و نور نیز مقاوم می باشد‌ همچنین این نوع تابلو ها به راحتی قابل تمیز کردن می باشند.

در طراحی هتل ها، فروشگاه های لوازم خانگی، منازل و اداره ها و غیره می توان از تابلو های دکراتیو اکرولیک استفاده کرد. این نوع تابلو ها به دلیل طراحی خاص و مدرنی که دارند می توانند در تمام مکان ها مورد استفاده قرار بگیرند. این تابلو ها را در رنگ ها و طرح های گوناگون می توانید تهیه کنید و دکور مورد نظرتان را با استفاده از تابلو ای زیبا، شخصیت بخشیده و کامل تر کنید.

پخش کنندگان تابلو دکوراتیو اکرولیک

پخش کنندگان تابلو دکوراتیو اکرولیک پخش کنندگان تابلو دکوراتیو در نمایندگی های فروش این کالا آماده ی ارائه ی این محصول به مشتریان عزیز می باشند. عزیزان می توانند تابلو های دکوراتیو اکرولیک را هم به صورت عمده و هم به صورت تک سفارش بدهند. همچنین می توانند خرید را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین انجام بدهند. توزیع به صورت آنلاین این امکان را به مشتریان داده تا ضمن انتخاب تابلو خرید غیر حضوری داشته باشند که در شرایط موجود در کشور به دلیل وجود بیماری کرونا، این مورد حائز اهمیت است.

فروش تابلو دکوراتیو در کشور در نمایندگی های معتبر این محصول صورت می پذیرد تا عزیزان بتوانند با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه این کالا را تهیه بفرمایند.

فروشگاه مداد آبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه مداد آبی شما را به خرید بهترین انواع تابلو های نقاشی دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که تابلو خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.